×

تبریک نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور منتخب

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌های مختلفی انتخاب «مسعود پزشکیان» به عنوان رئیس‌ جمهور ایران را تبریک گفتند.

  • ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
  • ۰
  • تبریک نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور منتخب

    به گزارش صبح مجلس، بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی رییس جمهور در سانحه بالگرد هوایی، انتخابات زودهنگام در هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار و انتخابات به مرحله دوم برای رقابت بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی کشیده شد. مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری  جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد و در نهایت «مسعود پزشکیان» با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای، به‌عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

    به دنبال پیروزی پزشکیان، تعدادی از نمایندگان مجلس پیام‌های جداگانه و یا مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کردند که در زیر می‌خوانید.

    عبدالکریم حسین زاده نماینده نقده و اشنویه:

    «مردم ⁧برای ایران⁩ باز به میدان آمدند و با رای به صداقت با سایه‌ها جنگیدند.»

    بهروز مجبی نجم آبادی نماینده سبزوار:

    «بسم الله الرّحمن الرّحیم
    ‏وبه نستعین و له الحمد
    ‏سلام و درود بر شهیدان راه حق و امام شهیدان
    ‏سلام بر رهبری معظم انقلاب که داهیانه هدایتگری امت اسلامی را به بهترین وجه بر عهده دارند.
    ‏درود بر ملت بزرگ ایران که در حماسه ۱۵ تیر در کمال امنیت و در رقابتی نزدیک، حماسه ساز گردیدند.

    دوران رقابت‌ها به پایان رسید و مشارکتی مقبول با امانت داری نظام اسلامی رقم خورد. انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را به طرفداران و هواداران ایشان تبریک عرض میکنم و امیدوارم این انتخاب برای ملت بزرگ ایران مایه خیر و برکت باشد.

    ‏از تلاش ها و جهاد تبیین هواداران وطرفداران دکتر جلیلی نیز بواسطه تلاش‌های ماجور و رعایت قواعد رقابت و اقامه دلایل منطقی و نقد منصفانه کمال تشکر را دارم.
    ‏اینک حجم سنگینی از مسئولیت، مشکلات عدیده داخلی و خارجی و فرصت ها و ظرفیت ها پیش روی ماست.
    ‏برای رئیس جمهور منتخب و ملت بزرگ ایران آرزوی توفیق و شادکامی دارم و با همه توان

    درکنار ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و تمامی نیروهای انقلابی و جهادگر از کمک به رئیس جمهور منتخب دریغ نخواهیم کرد و رویکردمان این است که بعنوان منتقدی منصف از حقوق عموم ملت بزرگ ایران دفاع نماییم. والسلام علیکم و رحمه الله»

     علی نیکزاد نایب رییس مجلس:

    «توفیق برادر عزیزم  جناب آقای  دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک می‌گویم. ایشان از امروز باید امانت دار اعتماد مردم ایران باشند؛ مردمی شریف که پیروز اصلی این میدان، آنها هستند.
    ‏از امروز همه باهم برای ایران – قوی تلاش خواهیم کرد. »

    علی بابایی کارنامی نماینده ساری:

    «مشارکت گسترده نشان می‌دهد آینده ایران برای مردم اهمیت دارد و این بزرگترین سرمایه و دستاورد انتخابات بود. ضمن تبریک به دکتر پزشکیان اعلام می‌کنیم که تمام ظرفیت مجلس برای پیشرفت کشور در اختیار دولت خواهد بود.»

    مالک شریعتی نماینده تهران:

    « تبریک به رئیس جمهور منتخب اکثریت»

    الهام آزاد نماینده نایین:

    «تبریک به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران؛ قطعا پیروز واقعی این عرصه مردم هستند؛ مردم شریفی که مثل همیشه به وظیفه خود عمل کردند. بعد از این نوبت رئیس جمهور منتخب است. پاینده باد جمهوری اسلامی ایران»

    شمس الدین حسینی رییس کمیسیون اقتصادی :

    «بسم الله الرحمن الرحیم

    پروردگار یکتا را که توفیق وکالت و اعتماد مردمانی شریف، صبور و سختکوش را نصیب بنده نمود، شاکرم.

    فرصت را مغتنم شمرده ضمن قدردانی از حسن اعتماد همکاران خود در کمیسیون اقتصادی مجلس، از محضر مقامات، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی، نهادها و شخصیت‌های اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی در سراسر کشور، اساتید دانشگاه، پژوهشگران و فعالان اقتصادی، همکاران گرانسنگم در خانه ملت و همچنین مردم شریف از جمله موکلان عزیز خود در شهرستانهای تنکابن، رامسر و عباس آباد، ائمه معزز جمعه و جماعات، روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهرها، بخش ها و روستاها و شهرداران و دهیاران گرامی و همه عزیزانی که به عناوین مختلف با پیام‌های پرمهر خود اینجانب را مورد لطف خود قراردادند، صمیمانه قدردانی می نمایم.»

    حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان:

    «جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب ملت شریف ایران با ابلاغ سلام و تحیات خبر پیروزی جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران که با وجود تمامی دسیسه های مزورانه دشمنان قسم خورده این میهن الهی برای کاهش شمار مشارکت کنندگان رخ داد اتفاق خجسته ای بود که قلوب همراهان با منافع عزت و شکوه کشور را شاد نمود و در بستر رقابتی سالم و حماسه ای عظیم برگ زرین دیگری را به  کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  افزود کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای که طی این دوره و ادوار گذشته این توفیق را داشت که در کنار برادری ارزشمند چون جنابعالی به همفکری و هم افزایی برای حل مشکلات خطیر حوزه سلامت بپردازد و از نظرات عالمانه شما بهره گیرد.

    انتخاب شایسته شما را در وهله نخست خدمت مقام معظم رهبری و سپس به جنابعالی و همه کسانی که دل درگرو عزت و ارتقای میهن دارند اعم از نامزدهای محترم و مردم عزیز ؛ خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان جامعه پزشکی و تمامی دیگر اقشار سرافراز تبریک گفته مزید توفیقات ان یار دیرین را خاصه در تداوم راه سید الشهدای خدمت حضرت آیت الله شهید رئیسی از پیشگاه خدای ذوالجلال تمنا دارد .

    سربلند باشید و در مسیر نورانی خدمت همچون اسلاف صالح موید و منصور ان‌شاءالله»

    مصطفی نخعی نماینده نهبندان:

    «تشکر از مردم بزرگ ایران؛ تبریک به رئیس جمهور منتخب

    عدالت‌محوری و تخصص‌گرایی دو اصل مهمی است که همواره مورد تاکید دکتر پزشکیان بوده است؛ همه باید در تحقق این اهداف یاریگر او باشیم.»

    غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر:

    «بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

    خبر مسرت بخش حضور باشکوه مردم در رقابت انتخاباتی ریاست‌ جمهوری، صدر اخبار جهان را به خود اختصاص داد و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را نیز به تصویر کشید.

    بدون شک، مسرت حاصل ازین توفیق عظیم و لبیک مردم به ندای رهبری عزیز قابل کتمان نیست و ما نیز چنین توفیق بزرگی را به محضر حضرت نائب الامام خامنه‌ای عزیز و امت شریف ایران و همه‌ی دلبستگان خیمه ولایت و رهبری تبریک عرض می‌کنیم و یقین قلبی داریم که توفیق جمهوری اسلامی،  شادی قلب امام عصر را به دنبال دارد.

    همچنین بر خود وظیفه دانسته خدمت منتخب مردم شریف ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون ایشان را در جهت پیشبرد منویات مقام معظم رهبری از بارگاه ایزد منان مسئلت داریم.»

    فرهاد شهرکی نماینده زابل:

    «با سلام و احترام،

    بار دیگر مردم شریف و فهیم ایران با حضور پرشور و معنادار خود در پای صندوق‌های رای، وفاداری خود را به آرمان‌های اصیل و ناب انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند و با انتخاب آقای دکتر مسعود پزشکیان از سنگر مجلس شورای اسلامی، دیدگاه‌ها، نقطه‌نظرات، روش‌های اجرایی و منش ایشان را برای چهار سال آینده به عنوان چهاردهمین رئیس جمهور برگزیدند.

    اینجانب، ضمن تبریک به منتخب مردم، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، با تأکید بر ایفای نقش نمایندگی و استیفای حقوق مردم، در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، اسناد بالادستی و برنامه توسعه هفتم، آمادگی کامل خود را در بخش‌های تقنینی و نظارتی برای اعتلای کشور و عملی کردن شعارهایی که به مردم وعده داده شده و مردم به آنها اعتماد کرده‌اند، اعلام می‌دارم.»

    رضا آریان پور نماینده مینودشت:

    «بسم الله الرحمن الرحیم
    دوام جمهوری اسلامی و قوام جمهوری اسلامی و عزت جمهوری اسلامی و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است . حضرت آیت الله العظمی خامنه ای .

    حضور چشمگیر و غرور آفرین بیش از ۳۰ میلیون نفر و حدود ۵۰ درصد از مردم سرافراز کشورمان در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری چهاردهم که از یک طرف نشان دهنده وطن دوستی آنها و اعتقاد قلبی به عزت جمهوری اسلامی  در سطح دنیا و اعتماد به برگزاری عادلانه انتخابات و از طرف دیگر  موید وجود تنها دموکراسی واقعی در منطقه خاورمیانه می‌باشد باعث افتخار و مباهات همه عاشقان این سرزمین و علاقمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.

    اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه هموطنان عزیز که با خلق این حماسه ماندگار بار دیگر جایگاه کشور عزیزمان را در دنیا تثبیت و بیمه کردند و باعث دور شدن بسیاری از مخاطرات داخلی و خارجی از این سرزمین شدند و تشکر و خدا قوت  به هر ۶ کاندیدایی که از خود گذشتگی کردند و با وجود جو تبلیغاتی سنگین و گاها مسموم ، زمینه ساز خلق این افتخار برای کشورمان گردیدند، به همکار عزیزم در مجلس یازدهم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که با اکتساب  بیش  از ۱۶ میلیون رای مفتخر به کسب عنوان منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شدند، تبریک عرض می‌کنم و برای ایشان در جهت خدمت صادقانه به آحاد ملت شریف ایران و رفع مشکلات و ایجاد رفاه نسبی برای همه ایرانیان از خداوند متعال،  آرزوی توفیق دارم.»

    احمد دنیامالی نماینده انزلی:

    «بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم

    ‏همکار و برادر ارجمندم
    ‏جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

    ‏انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان ⁧ رئیس‌جمهور⁩ در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اعتماد میلیون‌ها نفر از مردم شریف ایران را به شما صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

    از خداوند متعال، برای جنابعالی آرزوی موفقیت و سربلندی و توفیق روزافزون در خدمت خالصانه به ملت آگاه و صبور ایران برای برداشتن گام‌های بلند در مسیر اعتلا، توسعه و پیشرفت مادی و معنوی کشورمان با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود مسئلت دارم.»

    آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران:

    «مردم پا به پای نظام آمدند و می‌آیند،
    ‏مسئولین نیز باید پا به پای اعتماد این مردم شریف قدم بردارند.
    ‏به نمایندگی از ارامنه کشور عزیزمان، اعتماد ملت بزرگ ایران به دکتر پزشکیان را تبریک می‌گویم.»

    عباس گودرزی نماینده بروجرد:

    «به آقای دکتر پزشکیان تبریک می گویم و از خداوند متعال تمنا دارم که ایشان را در مسیر خدمت به انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران یاری نماید تا شاهد عزت و اعتلای هر چه بیشتر جمهوری اسلامی ایران باشیم ان شاءالله»

    محسن بیگلری نماینده سقز و بانه:

    «برادر عزیز و ارزشمندم؛ جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان پزشک جمهور گرانقدر

    ضمن عرض تبریک افزایش چشمگیر مشارکت مردم در مرحله دوم به مقام معظم رهبری و تشکر از شورای محترم نگهبان و سایر دستگاههای ذیربط بابت تایید صلاحیت حضرتعالی؛ این پیروزی دلچسب را به مردم غیور و بزرگوار ایران اسلامی علی الخصوص مردم قدرشناس کردستان که با حضور خود در پای صندوق های رای حماسه ای دیگری را آفریدند و به افکار و دیدگاه های مثبت جنابعالی برای ایرانی آباد و سربلند و جراحی مشکلات و دردهای بی درمان رای دادند و جنابعالی را به عنوان شخص اول إجرائی کشور انتخاب نمودند از صمیم قلبم تبریک می‌گویم و یادآور می‌شوم که مناطق محروم کشور خاصتا کردستان ما با امیدی وافر به خاطر شناختی که شما از مناطق کردنشین دارید و به خاطر از بین بردن تبعیض‌ها و کم کاریها با رای حدود ۹۰ درصدی؛ دل به فرزند خودشان دادند و با انتخاب پزشک و جراح وطن امید به  کردستانی آباد و سربلند خواهند داشت؛ با إیمان عمیق و پشتکار و صداقتی که در جنابعالی سراغ دارم مطمئنم در این آزمون بزرگ؛ پیروز خواهید شد و شاهد افزایش چشمگیر محبوبیتتان خواهیم بود.»

    رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول:

    «اکنون که به مدد الهی و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با مشارکت شکوهمند مردم عزیز ایران، در انتخابات ریاست جمهوری، برگ زرین دیگری در تاریخ مردم سالاری دینی رقم خورد، شکرگزار درگاه الهی و سپاسگزار هموطنان عزیز هستیم که به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پاسخ مثبت دادند و ولایتمداری خود را بار دیگر به اثبات رساندند.

    با تبریک به جناب آقای دکتر «مسعود پزشکیان» برای کسب اعتماد اکثریت مردم بعنوان رئیس جمهور همه مردم ایران، آرزوی توفیق و موفقیت درخدمت به مردم را برای ایشان مسئلت داریم.

    انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب با انتخاب کابینه ای قوی و توانمند، معتقد و مومن به مبانی انقلاب، پر کار و پر تلاش و دارای برنامه و نقشه راهی عالمانه، راه خدمت به مردم را پیش گرفته تا گره از مشکلات مردم گشوده شده و راه رسیدن به قله های امید و افتخار و پیشرفت و آبادانی ایران سربلند هموار گردد.»/انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15264

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس