×

انتشار فهرست اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در فضای رسانه‌ای هیچ گونه اعتباری ندارد

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فهرست های منتشر شده در فضای رسانه‌ای درباره اعضای کمیسیون های تخصصی مجلس، هیچگونه اعتباری نداشته و هنوز در رابطه با فهرست اعضای کمیسیون‌ها، تصمیم نهایی گرفته نشده است.

  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
  • ۰
  • انتشار فهرست اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در فضای رسانه‌ای هیچ گونه اعتباری ندارد

    به گزارش صبح مجلس؛ علیرضا سلیمی با اشاره به جلسات صبح و بعدازظهر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در رابطه با نهایی‌شدن فهرست اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس، اظهار کرد: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که فهرست های منتشر شده در فضای رسانه‌ای هیچگونه اعتباری نداشته و هنوز در رابطه با فهرست اعضای کمیسیون‌ها تصمیم نهایی گرفته نشده است و تنها برخی از گمانه زنی ها در این بخش مطرح است.

    سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید در راستای نهایی شدن فهرست کمیسیون‌های تخصصی مجلس، نمایندگان معترض دلایل اعتراضات خود را مطرح و در این رابطه تصمیم‌گیری شود. از این رو نمایندگان معترض امروز در جلسه صبح و عصر هیأت رئیسه حاضر شده و دلایل خود را مطرح کردند.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تأکید کرد: همچنان فهرست اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نهایی نشده و حتی مشخص نیست این اسامی تا فردا نیز نهایی شود. بنابراین نهایی سازی این اسامی قاعدتاً زمانبر بوده و ممکن است تا هفته آینده طول بکشد.

    سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نمی توان به اسامی منتشر شده در فضای رسانه‌ای اعتماد کرد، چرا که ممکن است افراد در روزهای آینده جابجا شوند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15216

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس