×

قالیباف به معنای واقعی، به درستی طرح‌ها و لوایح را در جهت رفع مشکلات اساسی جامعه، هدایت کرد

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی: رهبرمعظم انقلاب حداقل ۲ بار از لفظ «کار جهادی» برای اقدامات مجلس یازدهم استفاده کردند که مسیر درستی است که طی شد.

  • ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
  • ۰
  • قالیباف به معنای واقعی، به درستی طرح‌ها و لوایح را در جهت رفع مشکلات اساسی جامعه، هدایت کرد

    به گزارش صبح مجلس؛ اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس دوازدهم درباره انتخاب قالیباف به‌عنوان رئیس مجلس جدید، با تاکید بر اینکه این انتخاب غیرمنتظره نبود، اظهارکرد: طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر درباره انتخاب رئیس مجلس در رسانه‌ها گمانه‌زنی‌های بسیاری مطرح و برخی تحلیل‌های دلخواه خود را ارائه کردند، اما معلوم بود رای مجلس قطعا به قالیباف خواهد بود.

    اسماعیل کوثری درباره دلایل چنین انتخابی ازسوی نمایندگان مجلس دوازدهم افزود: با توجه به اینکه بخش قابل‌توجهی از نمایندگان دوره دوازدهم، در دوره گذشته هم نماینده بودند، چنین انتخابی قابل پیش‌بینی بود. در ۴ سالی که گذشت، رهبرمعظم انقلاب حداقل ۲ بار از لفظ «کار جهادی» برای اقدامات مجلس یازدهم استفاده کردند که مسیر درستی است که طی شد.

    وی با اشاره به رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز به‌کار مجلس دوازدهم، گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دراین پیام رضایت‌شان را از رئیس و هیات‌رئیسه مجلس یازدهم اعلام کردند که نشان می‌دهد هیات‌رئیسه مجلس توانسته فعالیت‌ها و اقدامات را درمسیر صحیحی به پیش ببرد.

    این نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه برخی این‌گونه وانمود می‌کردند کار تمام است و قالیباف به‌عنوان رئیس مجلس انتخاب نخواهد شد، اظهارکرد: این تحلیل اشتباه این افراد بود که آنچنان که باید، با جو مجلس آشنا نبودند و تحلیل درستی از وضعیت نداشتند.

    کوثری ادامه داد: در ۴ سال گذشته شاهد بودیم قالیباف به معنای واقعی، مدیریت بسیار به‌جا و درستی بر روند فعالیت‌های خانه‌ملت داشت و به‌درستی طرح‌ها و لوایح را در جهت رفع مشکلات اساسی جامعه، از جمله در حوزه‌های اقتصاد و کسب‌وکار، هدایت کرد. دراین دوره برای گره‌گشایی از مشکلات قشرهای مختلف و بهبود وضعیت آنها، از جمله معلمان گام‌های مهم و موثری برداشته شد.

    وی با اشاره به اولویت‌های اساسی مجلس دوازدهم عنوان کرد: براساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب، باید برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها در کشور بر محور جهش تولید، آن‌هم با مشارکت گسترده مردم تنظیم شود و مجلس دوازدهم نیز ریل‌گذاری مناسب را دراین زمینه انجام خواهد داد.

    کوثری اضافه کرد: باید قوانینی تصویب شود که مردم بیش از پیش در فعالیت‌های اقتصادی سهیم شوند، این راهبرد گره‌گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی، از جمله تورم خواهد بود. رونق تولید در کنار ارتقای کیفیت، هم نیازهای داخل را تامین می‌کند و هم زمینه‌ساز رونق صادرات کشور خواهد شد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15005

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس