• امروز : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024

کناره‌گیری هریک از نامزدها از خودگذشتگی تاریخی را رقم خواهد زد

  • کد خبر : 15249
  • سه شنبه 5 تیر 1403 - 0:43
کناره‌گیری هریک از نامزدها از خودگذشتگی تاریخی را رقم خواهد زد
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس: نامزدهای جدی جبهه انقلاب هردو پر قدرت وارد میدان شدند، نظرسنجی‌ها آمارهای خوبی را نشان می‌دهند و ذهنیتی درباره پوششی بودن آنان وجود ندارد.

به گزارش صبح مجلس، روح الله لک آبادی، نماینده مردم دورود و ازنا در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح مجلس گفت: نامزدهای جدی جبهه انقلاب هردو پر قدرت وارد میدان شدند، نظرسنجی‌ها آمارهای خوبی را نشان می‌دهند و ذهنیتی درباره پوششی بودن آنان وجود ندارد. هردو کاندیدا حضورشان در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف با استقبال گرم و پرشور مردم مواجه شده است ولی این را باید بدانیم که وقتی در یک جبهه با یک تفکر نامزدهای متعدد داشته باشیم سبد رای خورد خواهد شد.

لک آبادی ادامه داد: بسیاری از مردم مردد هستند، خواست عمومی مردم و افراد متعلق به این تفکر که دلسوز کشور هستند همه انتظار دارند که بزرگواران متحد عمل کنند. خروجی این جبهه هرکدام که باشند برای مردم نتیجه مثبت است ولی نیاز به یک ایثار بسیار بزرگ دارد.
نماینده مردم دورود و ازنا بابیان اینکه شهدا از جان خود گذشتند اذعان کرد: این ایثار نزدیک به شهادت است اینکه کسی با وجود اقبالی که دارد کناره‌گیری کند، یک از خود گذشتگی تاریخی را رقم خواهد زد.

روح الله لک آبادی برای اخذ تصمیم مناسب برای اجماع گفت : لازم است یک نظر سنجی علمی صورت گیرد و هر نامزدی که سبد رای بالاتری دارد در میدان بماند. البته نامزد دیگر هم می‌تواند در دولت بعدی کمک حال باشد و ظرفیت‌های عظیم و برنامه‌ها برای خدمت به مردم در کنار یک دیگر قرار گیرند تا دولت آینده دولت قوی باشد و بتوانند راهی که دولت شهید رئیسی خالصانه درآن حرکت میکرد را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: انتظار داریم در دولت آینده به نقش کلیدی زنان در تدوین و اجرای راهبردها توجه شود

وی افزود: برخی در مناظرات به دنبال جنجال و یا سرگرمی هستن، اگر به عنوان یک کارشناس مناظرات را دنبال کنیم برخی صحبت‌ها کارشناسی است ولی بعضی اوقات احساس می‌شود به حرکات پوپولیستی روی می‌آورند، این خوب نیست و به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند. انتظاری که می‌رود این است که همه کاندیدا ها کارشناسی صحبت کنند و در شان یک رئیس جمهور ظاهر شوند. باید به این نکته هم توجه داشته باشند که همه دوربین ها و چشم جامعه جهانی به سمت انتخابات ایران است.

نماینده مجلس شورای اسلامی درپایان گفت :برخی از کاندیداها در صحبت‌های خود سیاه‌نمایی می‌کنند که بسیار عجیب است.تمامی ۶ نامزد مسئولیت‌های مهمی را داشتند واگر بخواهیم تقسیم کنیم کشور دست همین عزیزان و تفکرات بوده است و سیاه نمایی ها برای جامعه کارشناسی تعریف نشده است./ پایان پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.