×

کاهش قدرت خرید مردم باید جبران شود

نماینده مردم «مشهد و کلات» در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال ۹۷ به بعد تاثیر نرخ تورم در افزایش حقوق‌ها مناسب نبوده و عملاً هم قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده و از سوی دیگر نظامات منابع انسانی دولت و منابع انسانی بخش خصوصی به اختلالاتی دچار شده است.

  • مهران فتح‌الهی
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
  • ۰
  • کاهش قدرت خرید مردم باید جبران شود

    به گزارش صبح مجلس، میثم ظهوریان، با اشاره به اولویت‌های اقتصادی مجلس دوازدهم اظهار کرد: این مجلس در امور مربوط به قانونگذاری باید به عمده مسائل اقتصادی رسیدگی کند.

    نماینده مردم «مشهد و کلات»  در مجلس دوازدهم با اشاره مباحث مربوط به یارانه‌ها و همچنین وضعیت یارانه انرژی در کشور اظهار کرد: عمده یارانه‌ها مبتنی بر مصرف بوده و طبقات برخوردار بیشتر از این منابع یارانه‌ای برخوردارهستند لذا توزیع مساوی این یارانه‌ها در بین خانوارها یکی از مسائلی است که به تحقق عدالت اجتماعی در کشور کمک خواهد کرد.

     ظهوریان در ادامه با اشاره به توجه مجلس دوازدهم به موضوع ساخت و ساز مسکن در کشور، اظهار کرد همچنین سیاست‌های سمت عرضه یکی از مسائلی است که باید به درستی مورد پیگیری قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه عرضه زمین‌های راکت از سوی نهادهای عمومی باید دنبال شود، ادامه داد: همچنین سیاست‌های تنظیمی در زمینه مالیات بر خانه‌های خالی و تاکید بر اجرای این قانون می‌تواند مواجهه موثری را در موضوع مسکن شکل دهد.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین رسیدگی به مباحث مربوط به حقوق و دستمزد هم از جمله موضوعات مهم قلمداد می شود چرا که از سال ۹۷ به بعد تاثیر نرخ تورم در افزایش حقوق‌ها مناسب نبوده و عملاً هم قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده و از سوی دیگر نظامات منابع انسانی دولت و منابع انسانی بخش خصوصی به اختلالاتی دچار شده است./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15587

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس