×

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اولویت‌های کمیسیون اجتماعی است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت‌های این کمیسیون، گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اولویت‌های کمیسیون اجتماعی است.

  • ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
  • ۰
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اولویت‌های کمیسیون اجتماعی است

    به گزارش صبح مجلس؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره «به اولویت‌های کمیسیون اجتماعی در مجلس دوازدهم»، گفت: ۱۷ صندوق وجود دارد که باید راهکاری برای برون‌رفت از مشکلات آن‌ها پیدا کنیم. بهترین کار این است که دولت لوایح کارشناسی پیرامون حل مشکلات این صندوق‌ها ارائه دهد.

    وی افزود: پیگیری آزمون‌های اشتغال و اشتغال خانگی از دیگر اولویت‌های کمیسیون اجتماعی است. یکی از دغدغه‌های ‌رهبر معظم انقلاب اشتغال جوانان است.

    نقدینگی موجب تورم و تورم موجب اختلال در جامعه شده باید این نقدینگی را به سمت رونق تولید سوق داد و اشتغال ایجاد کرد‌. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیز از اولویت‌های کمیسیون اجتماعی در مجلس دوازدهم است. مددجویان با توجه به تورم با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند. به همین سبب باید به دنبال راهکار‌هایی جهت حل مشکلات معیشتی آن‌ها باشیم. نوروزی با اشاره به اهمیت وضعیت بازنشستگان، گفت: همسان‌سازی حقوق و درمان بازنشستگان نیز مد‌نظر کمیسیون اجتماعی در مجلس دوازدهم است.

    وی تأکید کرد: صندوق بازنشستگی و شستا منابع کارگران و بازنشستگان هستند باید تقویت شوند. ۷۵۰ هزار میلیارد دولت به تأمین اجتماعی بدهکار است که در طول چند سال فقط ۱۵۰ هزار میلیارد تصفیه شده است.عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: در مورد هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی پس از تعطیلات مجلس تصمیم‌گیری خواهد کرد. /پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15766

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس