• امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
با حضور نمایندگان کاندیداها؛

نشست ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد

  • کد خبر : 15213
  • چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 20:06
نشست ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد
نشست ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی با حضور نمایندگان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش صبح مجلس؛ و به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، اولین نشست ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی با حضور اعضای ستاد و نمایندگان نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز ۲۳ خرداد برگزار شد.

در این نشست، درباره مأموریت‌های این ستاد و همچنین بسته خدمات مرکز ملی فضای مجازی که قرار است به ستادها ارائه شود، توضیح داده شد.

ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی با توجه به نقش و اهمیت فضای مجازی، در تعامل با سکوها و پلتفرم‌های داخلی و زیرساخت‌های موجود در مرکز ملی فضای مجازی در این نشست به ستادهای کاندیداها خدمات مختلفی در حوزه‌های توزیع درست برنامه‌های کاندیداها، رصد و پایش فعالیت‌های انتخاباتی، استفاده از زیرساخت‌های فضای مجازی کشور در جهت ارتباط با مردم و… دسترسی‌هایی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: جلیلی و پزشکیان به دور دوم رفتند/ انتخابات به دور دوم رفت

همچنین سامانه esetad.ir در راستای ارتباط دوسویه میان ستادهای نامزدها و همچنین هواداران معرفی شد که خدمات متنوعی از جمله دستیار هوشمند اختصاصی، نظرسنجی مردمی، سرویس پرداخت کمک‌های مردمی، سامانه‌های داده و رصد و… فراهم کرده است.

در این جلسه نسبت به مقررات گذاری فعالیت سکوها و درگاه‌های نشر برای پیشگیری و مقابله با رفتارهای مجرمانه، به خصوص انتشار اخبار خلاف واقع و کذب نسبت به کاندیداها نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نمایندگان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نیز در این جلسه ضمن تشکر از مرکز ملی که برای اولین بار دسترسی‌ها و خدماتی را به تمام کاندیداها ارائه کرده است، برخی نیازهای دیگر خود در حوزه فضای مجازی را بیان کرده و از مرکز ملی درخواست کمک در جهت رفع نیازها داشتند./ پایان پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.