×
احمد بخشایش اردستانی:

مقصران وضع موجود جایی در کابینه چهاردهم نخواهند داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان با ایشان، گفت: موفقیت دولت چهاردهم بسیار مهم است چرا که در غیر این صورت ضربات عمیقی به ستون خیمه انقلاب وارد خواهد شد.

  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
  • ۰
  • مقصران وضع موجود جایی در کابینه چهاردهم نخواهند داشت

    به گزارش صبح مجلس؛ احمد بخشایش اردستانی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ایشان، گفت: کلیت صحبت رهبری اهمیت موفقیت دولت بعدی و کمک به دکتر پزشکیان بود چرا که اگر این دولت موفق نشود، ضربات عمیقی به ستون خیمه انقلاب وارد خواهد شد از این رو ایشان تلاش داشتند مجلس را به سمت همکاری و تعامل با دولت رهنمون سازند.

    نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: ایشان تأکید داشتند زمان به سرعت می گذرد و مجلس باید اقدامات خود را با تعیین اولویت ها پیش ببرد. تعامل دولت و مجلس هم باید به گونه ای باشد که مجلس به علت عدم ورود به موقع دولت به موضوعات مهم ناچار نشود خودش طرح ارائه کند.

    وی در ادامه با بیان اینکه آیت الله خامنه ای ضمن توصیه به برگزاری هرچه سریع تر جلسه رأی اعتماد برای قرار گیری کشور روی ریل اجرایی خود، یادآور شد: لازم است افرادی برای کابینه چهاردهم معرفی شوند که مؤمن، شجاع، مقتدر و صریح اللهجه باشند و منظور ایشان این بود که از افرادی که مقصر وضع موجود بوده اند، استفاده نشود.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ایشان بر پویایی مجلس و حرکت به سمت فعالیت بیشتر در راستای ایجاد تحول و ساماندهی وضعیت معیشت مردم تأکید داشتند. /پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16038

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس