×

مشکل کمبود سرانه ورزش، آموزش و بهداشت در چهارباغ باید مرتفع شود

ماینده مردم ساوجلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه کمبود سرانه‌هایی چون ورزش، آموزش و بهداشت سبب شده تا مردم شریف این شهرستان دچار زحمت شوند، گفت: مشکل کمبود سرانه ها در چهارباغ باید مرتفع شود.

  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
  • ۰
  • مشکل کمبود سرانه ورزش، آموزش و بهداشت در چهارباغ باید مرتفع شود

    به گزارش صبح مجلس؛ علی حدادی با اشاره به پیگیری مشکلات زیرساختی شهرستان چهارباغ گفت: جذب اعتبار یکی از مسئولیت‌های مهم مسئولین دستگاه‌های اجرایی است اما متأسفانه برخی مدیران کل استان در انجام این مهم کوتاهی می‌کنند لذا باید از فرصت باقی مانده و پیش از بازگشت به خزانه برای اخذ آن اقدام کنند.

    نماینده مردم ساوجلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود برخی سرانه‌ها و زیرساخت‌های اساسی در این شهرستان، گفت: کمبود سرانه‌هایی چون ورزش، آموزش و بهداشت سبب شده تا مردم شریف این شهرستان دچار زحمت شوند.

    وی  به لزوم تکمیل و ادامه‌ی پروژه جاده‌ی سهیلیه به سمت زعفرانیه و اتصال به ضلع جنوبی شهرستان چهارباغ تأکید کرد و گفت: هندسی محور مهم جاده کمالشهر تا هشتگرد باید اصلاح شود چراکه این جاده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در کاهش ترافیک اثربخش خواهد بود.

    حدادی ادامه داد: با توجه به افزایش ۲۱ درصدی بودجه و اعتبار شهرستان چهارباغ نسبت به سال گذشته ضروری است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به افزایش بودجه این شهرستان و جبران عقب ماندگی ها اقدام کند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15653

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس