×

مشارکت مردم در انتخابات حاصل تدابیر رهبری بود

نماینده رودبار در مجلس تاکید کرد که مشارکت مردم در انتخابات حاصل تدابیر رهبری و اعتماد مردم به کشور، وطن و ساختارهای حکومتی بود.

  • ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
  • ۰
  • مشارکت مردم در انتخابات حاصل تدابیر رهبری بود

    به گزارش صبح مجلس، مهرداد گودرزوند با اشاره به مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ارکان نظام جمهوری اسلامی با حضور مردم در انتخابات تعیین می‌شود و بر این اساس همواره مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم در انتخابات تاکید داشتند که چنین موضوعی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشهود بود.

    وی یادآور شد: طبق قانون، انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات شوراها برگزار می‌شود منتها چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از این قاعده مستثنی بود چرا که کشور به دلیل شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور وارد انتخابات زود هنگام شد لذا باید مشارکت ۴۹ درصدی مردم در مرحله دوم انتخابات را به فال نیک بگیریم.

    این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید از اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی مراقبت کرد، افزود: باید قدر سرمایه مردم در حضور در انتخابات را بدانیم که علی رغم تمامی مشکلات باز هم پای صندوق‌های رای آمدند.

    گودرزوند ادامه داد: در این بین نباید از تدابیر مقام معظم رهبری غافل شد که ایشان همواره بر حضور مردم در انتخابات تاکید داشتند؛ انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب و دولت جدید نیز برنامه‌ریزی درستی برای حل مشکلات داشته باشند.

    وی خاطرنشان کرد: دشمنان در این دوره از انتخابات به دنبال مایوس کردن مردم بودند به طوری که برخی از کشورهای مدعی دموکراسی اجازه برگزاری انتخابات را در کشورشان ندادند؛ در نهایت این مردم ما بودند که بار دیگر به نظام اعتماد کردند.

    گودرزوند در پایان و در جمع‌بندی گفت: مشارکت مردم در انتخابات حاصل تدابیر رهبری و اعتماد مردم به کشور، وطن و ساختارهای حکومتی بود که با وجود تمامی مشکلات پای صندوق‌های رای حاضر شدند./انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15613

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس