×

مسئولان علل حادثه ایجاد شده برای رئیس جمهور را بررسی کرده و نتایج را برای مردم شفاف‌سازی کنند

نماینده مردم شیروان در مجلس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهانش از مسئولان مربوطه خواست تا علل حادثه ایجاد شده برای آنها را بررسی کرده و نتایج را برای مردم شفاف‌سازی کند.

  • ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
  • ۰
  • مسئولان علل حادثه ایجاد شده برای رئیس جمهور را بررسی کرده و نتایج را برای مردم شفاف‌سازی کنند

    به گزارش صبح مجلس، علی جدی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه، اول خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: شهادت سید الشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی را به عنوان شخصیتی کم نظیر و انسانی متواضع و مردمی، ساده زیست و بی‌حاشیه در زندگی شخصی و پرکار و پرتلاش در ذوق خدمت به ملت، ساده و خوش رفتار و همراهان عزیز وی را خدمت رهبر معظم انقلاب و همه جهان تشیع بالاخص مردم عزیز ایران تسلیت می‌گویم و امیدوارم نهادهای مسئول هرچه سریعتر علل این حادثه جانکاه و غیرقابل جبران را بررسی و نتیجه آن را برای مردم عزیز ایران شفاف کند.

    نماینده مردم شیروان در مجلس ادامه داد: در روز پایانی مجلس انقلابی یازدهم تقدیر و تشکر می‌کنم از مردم عزیز شهرستان شیروان که در ۴ سال قبل به بنده حقیر اعتماد کردند تا نماینده آنها در مجلس یازدهم باشم.

    وی تصریح کرد: بنده سعی کردم در این ۴ سال تمام وقتم را صرف خدمت به مردم کنم و رعایت ادب در مواضع رفتار و گفتار و رعایت امانت در فرصت‌ها و سلامت مالی و اقتصادی و اخلاقی و شفافیت در مواضع سیاسی سرلوحه کار خود قرار دادم و سعی کردم نماینده خوبی برای مردم عزیز شیروان باشم و افتخار این خدمت را همیشه در زندگی خودم درسر خواهم دید.

    جدی یادآور شد: بنده علاوه بر وظیفه قانونگذاری و نظارت در مجلس موارد زیادی را در حوزه انتخابیه دنبال کردم کما اینکه در طی این ۴ سال آبرسانی پایدار به بیش از ۵۰ روستا انجام شد و برای بیش از ۵۰ روستای دیگر نیز در حال انجام است. همچنین آبرسانی به شیروان، زیارت و خانلو تمام شد و پروژه بزرگ آبرسانی سرانه به شیروان برای ۱۴۰ روستای این مسیر نیز مراحل اولیه آن به اتمام رسیده و مناقصه اجرای آن به عنوان حفر چاه‌ها و لوله‌گذاری از سمت شیروان در حال برگزاری است که پروژه‌ای ماندگار در منطقه خواهد شد.

    این نماینده مردم در مجلس گفت: از ۱۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار طرح هادی اجرا شد، همچنین برای بیش از ۶۰۰ هزار مترمربع آسفالت معابر انجام شده و بیش از صد کیلومتر راه روستایی احداث شد و برای بیش از ۵۰ کیلومتر راه‌های روستایی آسفالت‌ریزی در حال اجرا است که امیدواریم تا پایان تابستان سال جاری به اتمام برسد. از سوی دیگر جاده شیروان -اسفراین پیشرفت ۹۵ درصدی دارد.

    وی تأکید کرد: در حوزه شهرک صنعتی از یک قبرستان کارخانجات که بیش از ۲۶ واحد آن راکت بود به یک شهرک صنعتی فعال تبدیل شد و هم اکنون تنها ۴ واحد راکت مانده است و بیش از ۲۰ واحد جدید نیز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

    جدی افزود: در پایان با دلی آرام و خاطری آسوده مجلس یازدهم را به اتمام می‌رسانم و همچنان خدمتگزار و سرباز نظام و مردم خواهم بود و امیدوارم منتخب جدید و منتخبان مجلس دوازدهم سرعت خدمت به مردم را افزایش دهند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=14669

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس