• امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
نادرقلی ابراهیمی:

مردم متوجه صحبت‌های مبتنی بر علم و تجربه می‌شوند

  • کد خبر : 15236
  • چهارشنبه 30 خرداد 1403 - 11:35
مردم متوجه صحبت‌های مبتنی بر علم و تجربه می‌شوند
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب: دیگر نمی‌توانیم با حرف‌های مردم‌پسند و پوپولیستی آرا مردم را جمع کنیم.

به گزارش خبرنگار صبح مجلس، نادرقلی ابراهیمی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در پی اولین مناظره کاندیداهای چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با موضوع اقتصادی گفت: مسئله مهمی که وجود دارد این است که نامزدها برای موضوعات اقتصادی برنامه و تیم داشته باشند. مشخصاً تجربه، برنامه‌ریزی، اجرای برنامه‌ها و تجربه گسترش تیم برای زمانی که منتخب مردم شدند در راستای عملیاتی‌کردن برنامه‌ها لازم است.

وی دررابطه‌با برنامه‌های اقتصادی نامزدها تصریح کرد: به جز دو نامزد، دیگران برنامه‌ای نداشتند، نه برنامه داشتند و نه تیمی برای اجرای آن!

ابراهیمی ادامه داد: بحث معیشت مردم بسیار مهم و حساس و اولویت یک است، باید توجه داشت که معیشت و اقتصاد حرف اول را می‌زنند. از همین رو هم مقام معظم رهبری امسال را به‌عنوان سال رشد تولید انتخاب کردند چرا که تولید از جهت اشتغال، درآمد، ثروت‌آفرینی، توسعه فعالیت‌ها و زنجیره‌های مرتبط با تولید بر سفره مردم اثر خواهد گذاشت.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب اذعان کرد: نامزدها بایستی به مسائل اقتصادی و برنامه‌ها و اقداماتی برای تولید مشرف باشند، در اولین مناظره با موضوع اقتصادی به جز دو نفر از نامزدها هیچ‌کدام انتظارات خیل عظیم مردمی که مخاطب این مناظره بودند را برآورده نکردند.

بیشتر بخوانید: وزارت راه و شهرسازی در دولت آینده باید تفکیک شود

ابراهیمی افزود: با حرف‌های مردم‌پسند و پوپولیستی نمی‌توانیم آرای مردم را جمع کنیم.
آحاد مردم‌فهم، دانش، درک و بینش لازم را دارند که چه کسی تنها حرف می‌زند، چه کسی حرف را مبتنی بر علم می‌زند و چه کسی حرف را مبتنی بر علمی می‌زند که قبلاً تجربه و اجرا کرده است. در ۴ مناظره آتی قطعاً ابعاد دیگری روشن خواهند شد و مردم قطعاً تمییز خواهند داد که کدام نامزدها برنامه و تیم دارند و کدام یک ندارند.

وی در پاسخ به ادعای یکی از نامزدها در مناظره اقتصادی مبنی بر قابل‌اجرا نبودن برنامه توسعه هفتم تأکید کرد: این قانونی مصوب در ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و الزام هست که برنامه اجرا شود، اگر در حین اجرا مشکلی باشد دولت می‌تواند پیشنهادهای خود را به‌صورت طرح یا لایحه ارائه دهد.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه توسعه هفتم قانون است و قانون نیز لازم‌الاجرا است. این که من اعتقاد ندارم یا بخشی از آن را قبول ندارم پذیرفتنی نیست./ پایان پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.