• امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
بابایی کارنامی:

قالیباف شخصیتی در شأن ریاست جمهوری است

  • کد خبر : 15247
  • سه شنبه 5 تیر 1403 - 0:40
قالیباف شخصیتی در شأن ریاست جمهوری است
بابایی کارنامی، نماینده مجلس شورای اسلامي: آقای دکتر قالیباف شخصتی در شان ریاست جمهوری است و دیگر کاندیدا ها نیز سوابق درخشانی دارند.

به گزارش خبرنگار صبح مجلس، علی بابائی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره وحدت جریان نیروهای انقلاب گفت: هر کدام از نیروهای جریان انقلاب ظرفیت هایی دارند، اقای دکتر قالیباف شخصیتی است که در شان ریاست جمهوری است و رئیس مجلس نیز هست، همچنین دکتر جلیلی و دیگر نامزدها نیز سوابق روشنی دارند؛ اما این مهم است که خود کاندیداها باید به درک واقعی برسند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فقط خود را نبینند و به اطراف نیز توجه داشته باشند،در نهایت وحدت جبهه انقلاب و تفکر مبتنی بر آنچه که نیروهای دلسوز پشتوانه انقلاب توقع دارند این است که یکی از عزیزان ایثارگری کنند.
وی با بیان اینکه هر یک از نامزدهای جبهه انقلاب می‌توانند در جایگاه‌های دیگر منشع اثر و خدمات واسعی باشند اذعان کرد: تاکنون هیچ یک چراغ‌ سبزی مبنی بر وحدت نشان ندادند.

بیشتر بخوانید: وزارت راه و شهرسازی در دولت آینده باید تفکیک شود

بابایی کارنامی با قدردانی از نقش آفرینی‌های موثر اقای محسن رضایی تصریح کرد: ایشان همیشه در این صحنه ها پیش قدم بودند و مدیریت می‌کنند در راستای وحدت نیز توسط آقایان رضایی، قالیباف و جلیلی اظهار نظرهایی بوده امام مهم این است که عمل کنند./ پایان پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.