×

ضرورت کمک رسانی و حفظ اموال مردم زلزله زده خوی

نماینده مردم ارومیه در مجلس ضمن تشکر از نهادها و ارگان های امدادرسان به مردم زلزله زده خوی، خواستار کمک رسانی بیشتر و حفظ اموال آنها از سوی مسئولان شد.

  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
  • ۰
  • ضرورت کمک رسانی و حفظ اموال مردم زلزله زده خوی

    به گزارش خبرنگار مجلس فوری، سید سلمان ذاکر در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه زلزله شدید و متوالی خوی، آسیب های جسمی، جانی و روحی زیادی به مردم این شهرستان و روستاهای آن وارد کرده است، گفت: نمایندگان استان و کشور با مردم ابراز همدردی کردند، زیرا درد مردم، درد ما و رنج مردم نیز رنج ماست.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم خطاب به مسئولان کشور و استان آذربایجان غربی و مردم ارومیه افزود: باید در زمان مناسب تجهیزات گرمایشی، کانکس، چادر و غذای گرم در این هوای سرد زیر ۱۰ درجه در اختیار مردم قرار گیرد و کودکان و زنان و مردم شهرستان خوی را فراموش نکرد.

    وی از همکاری و تلاش های رئیس جمهور، هیات دولت، وزیر کشور، استاندار آذربایجان غربی، اورژانس، هلال احمر، ستاد بحران، دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای مسلح و جهادی برای کمک رسانی به موقع به مردم تشکر و قدردانی کرد و خواستار کمک رسانی بیشتر به مردم زلزله زده شد؛ همچنین از سردار جهانبخش و فرمانده نظامی استان درخواست کرد که بر حفظ اموال مردم نظارت بیشتری داشته باشند.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=2881

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس