×
محمد امیر:

صبا انرژی در اهواز جز آلایندگی برای مردم ارمغانی به همراه نداشته است

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس ادامه داد: مسئولیت اجتماعی این شرکت‌ها کجا هزینه می‌شود؟  آقای وزیر، آیا بر زیر مجموعه های خود نظارتی دارید؟ هنگامی که هیچ شرکتی قدم خیری برای مردم ندارد باید بازرسی ها فعال تر شوند تا شرکت ها به جای آلایندگی خدمتی هم به مردم منطقه و روستاها ارائه کنند به ویژه صبا انرژی که در اهواز جز آلایندگی برای مردم ارمغانی به همراه نداشته است.

  • ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
  • ایکانا
  • ۰
  • صبا انرژی در اهواز جز آلایندگی برای مردم ارمغانی به همراه نداشته است

    به گزارش صبح مجلس؛ محمد امیر در نشست علنی امروز ( چهارشنبه ۳ مرداد ماه ) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفـت: ایشان در گزارش خود به توسعه شرکت‌های پتروشیمی و فولادی اشاره کردند در حالی که آنها جز آلایندگی برای روستاهای هم جوار خیری به همراه نداشتند.

    وی افزود: پتروشیمی های ماهشهر و مسجد سلیمان، جفیر، آبادان و خرمشهر، شرکت فولاد اکسیر یک صندلی در مدرسه باقی نگذاشتند با استخدام های خارج از ضابطه و بدون رعایت حقوق جوانان بومی، تنها برای مردم آلایندگی به همراه داشتند. در حالی که جوانان اطراف این شرکت ها، بیکاری ۲۵ درصد را تحمل می‌کنند.

    نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس ادامه داد: مسئولیت اجتماعی این شرکت‌ها کجا هزینه می‌شود؟  آقای وزیر، آیا بر زیر مجموعه های خود نظارتی دارید؟ هنگامی که هیچ شرکتی قدم خیری برای مردم ندارد باید بازرسی ها فعال تر شوند تا شرکت ها به جای آلایندگی خدمتی هم به مردم منطقه و روستاها ارائه کنند به ویژه صبا انرژی که در اهواز جز آلایندگی برای مردم ارمغانی به همراه نداشته است. /پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16522

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس