×

رویکرد دولت در تشکیل کابینه باید شایسته سالاری باشد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تلفیقی از نیروهای توانمند و کارکشته در کنار نیروهای جوان که در حوزه های مختلف تجربیات و دانشی دارند می تواند کابینه قوی را تشکیل دهد.

  • ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
  • ۰
  • رویکرد دولت در تشکیل کابینه باید شایسته سالاری باشد

    به گزارش صبح مجلس، رضا سپهوند در پاسخ به اینکه کابینه دولت چهاردهم چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، بیان کرد: به عقیده بنده دولت چهاردهم باید بیشتر رویکرد اقتصادی داشته باشد. به ویژه در حوزه ناترازی هایی که در کشور ایجاد شده است. باید با گام های دقیق ناترازی‌های موجود در حوزه انرژی و در حوزه بودجه مرتفع شود. یکی از مواردی که می تواند  زمینه‌ساز حل مسائل باشد، تعاملات بین المللی است. دولت چهاردهم باید بتواند تعاملات بین المللی کشور را ارتقا دهد.

    وی در ادامه اظهار کرد: در حوزه کابینه دولت چهاردهم و تشکیل کابینه لازم است که رویکرد دولت به سمت شایسته سالاری باشد تا اینکه نگاه سیاسی حاکم باشد. تلفیقی از نیروهای توانمند و کارکشته در کنار نیروهای جوان که در حوزه‌های مختلف تجربیات و دانشی دارند می‌تواند کابینه قوی را تشکیل دهد. دولت نباید به یکباره از نیروهای باتجربه خالی شود. به کارگیری نیروهای جوان و توانمند یک ضرورت است.

    نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با استفاده از نیروهای جوان و توانمند می توان به اهداف رشد اقتصادی دست یافت. یکی از مشکلاتی که داشتیم این بود که معمولا دولت‌ها به ظرفیت نیروهای جوان و نخبگانی کشور توجه لازم را نداشتند. باید به نیروهای جوان میدان داده شود./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15397

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس