×

رفتار نمایندگان نباید باعث تشنج در جامعه شود

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه رفتار و برخورد نمایندگان نباید باعث تشنج در جامعه شود، گفت: ممکن است در مورد مدیریت جلسات صحن و کمیسیون های مجلس انتقاداتی وجود داشته باشد اما به طور قطع هیجانی مطرح کردن مسائل همراه با اتهام زنی و توهین کار درستی نیست و بازخورد بدی در جامعه دارد.

  • ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
  • ایکانا
  • ۰
  • رفتار نمایندگان نباید باعث تشنج در جامعه شود

    به گزارش صبح مجلس؛ مهدی طغیانی در مورد حواشی امروز صحن علنی مجلس، گفت: رفتار و برخورد نمایندگان نباید باعث تشنج در جامعه شده و این اصل باید توسط نمایندگان مجلس رعایت شود.

    وی افزود: ممکن است در مورد مدیریت جلسات صحن و کمیسیون ها انتقاداتی وجود داشته باشد و در تمامی ادوارها هم وجود داشته اما به طور قطع هیجانی مطرح کردن مسائل همراه با اتهام زنی و توهین کار درستی نیست و بازخورد بدی در جامعه دارد و جامعه را دچار دوقطبی و آفت می کند.

    نماینده مردم اصفهان در مجلس دوازدهم ادامه داد: مجلس و دولت ۴ سال باید با هم تعامل داشته باشند و کار کنند و این موضوع را باید مدنظر داشته باشیم و ابتدای راه دولت چنین برخوردهایی سازنده و مناسب نیست و به جایی هم نمی رسد.

    نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در چارچوب آیین نامه باید تعاملات را تنظیم کرد و پیش رفت و مجلس و کمیسیون ها هم باید هر چه سریع تر فعالیت خودش را شروع و نسبت به بررسی طرح ها و لوایح اقدام کنند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16600

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس