×
احمد بیگدلی:

دولت چهاردهم فرصت آزمون و خطا ندارد

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت چهاردهم با استفاده از نیروهای متخصص جوان و با پیروی از سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین با پیروی از منویات رهبری دستاوردهای مهم و قابل توجهی را کسب کند.

  • ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
  • ۰
  • دولت چهاردهم فرصت آزمون و خطا ندارد

    به گزارش صبح مجلس؛ احمد بیگدلی ضمن تقدیر و تشکر از مردم ایران برای مشارکت خوب در انتخابات اخیر عنوان کرد: آقای پزشکیان و دولت ایشان وظیفه سنگینی را برعهده دارند. از طرفی چالش های معیشتی و اقتصادی وجود دارد که باید برطرف شود و از سوی دیگر صدای مردمی که پای صندوق های رای نیامدند نیز باید شنیده شود و درصدد رضایتمندی آنان عمل کرد.

    وی ادامه داد: رئیس جمهور منتخب در ایام انتخابات وعده‌ها و شاخص های معینی را تعیین کردند که لازم است به این موارد متعهد باشد و مطابق این وعده ها عمل کند و کابینه دولت خود را تشکیل دهد. انتظار می‌رود آقای پزشکیان، هیأت دولتی پای کار، دغدغه مند و به قول خودشان کارشناس و متخصص تشکیل دهد.

    بیگدلی در پایان خاطرنشان کرد: دولت چهاردهم جای آزمون و خطا نیست و از سوی دیگر دولت یادگیری و تجربه اندوزی نیست. بلکه در این دولت باید تجربه ها پس داده شود و با بهره مندی از نیروهای متخصص جوان و با پیروی از سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین با پیروی از منویات رهبری دستاورهای مهم و قابل توجهی را کسب کند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16068

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس