×

دولت چهاردهم به ارتقای خانواده محوری توجه ویژه داشه باشد

رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: دولت چهاردهم به اجرای کامل قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، طرح‌های افزایش استحکام خانواده و ارتقای خانواده محوری توجه ویژه داشته باشد.

  • ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
  • ۰
  • دولت چهاردهم به ارتقای خانواده محوری توجه ویژه داشه باشد

    به گزارش صبح مجلس، فاطمه محمدبیگی رئیس فراکسیون زنان مجلس با تاکید بر ضرورت استفاده دولت چهاردهم از ظرفیت زنان در پست‌های مدیریتی، گفت: انقلاب اسلامی همواره در طول سالیان گذشته با تکیه بر قدرت مردم جلو رفته است و به ویژه نقش بی بدیل زنان در عرصه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

    وی با یادآوری اینکه مشارکت زنان در انتخابات همواره بسیار قابل توجه بوده است، افزود: جایگاه زنان در حکمرانی و سطوح بالای مدیریتی کشور باید به شکل ویژه دیده شود؛ متاسفانه از ظرفیت زنان در لایه‌های بالایی و حتی میانی کمتر استفاده شده و در این رابطه انتظار داریم دولت چهاردهم از ظرفیت زنان توانمند و انقلابی که دیدگاه شان منطبق بر دکترین انقلاب اسلامی، وصایای امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب است استفاده بیشتری کند.
    نماینده مردم قزوین در مجلس دوازدهم افزود: زنان با رعایت عفاف و حجاب و موازین اسلامی می‌توانند به بالاترین مدارج برسند و انتظار داریم دولت علاوه بر استفاده از توان و ظرفیت مدیریتی بانوان به حوزه بازیابی حقیقی زن مسلمان و خانواده محوری، اجرای کامل قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، حمایت از ازدواج جوانان و زنان سرپرست خانوار، طرح‌های افزایش استحکام خانواده و ارتقای خانواده محوری و کاهش طلاق توجه ویژه داشته باشد.
    محمدبیگی گفت: انتظار می‌رود دولت چهاردهم از ظرفیت فراکسیون زنان مجلس برای پیشبرد امور استفاده کند و به طور قطع ما هم در چارچوب انقلاب اسلامی از هیچ کمکی به دولت دریغ نخواهیم کرد./ پایان پیام
    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15400

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس