×
 محسن بیگلری:

دادمان را از مرزبانی باید به کجا ببریم؟

نماینده مردم سقز در مجلس با بیان اینکه نمی‌دانم دادمان را از مرزبانی باید به کجا ببریم، چرا که همواره جوانان ما در اثر تیراندازی مرزبانان جانشان را از دست می‌دهند گفـت: این اقدامات شما خلاف منویات مقام معظم رهبری است چرا که ایشان همواره از کولبران حمایت کردند

  • ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
  • ایکانا
  • ۰
  • دادمان را از مرزبانی باید به کجا ببریم؟

    به گزارش صبح مجلس؛ محسن بیگلری در نشست علنی امروز ( چهارشنبه ۳ مرداد ماه ) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفـت: به بنده بایر بگویند نماینده کولبران سبزوانه؛ چراکه همواره باید از درد آنها بگویم. نمی‌دانم دادمان را از مرزبانی باید به کجا ببریم، چرا که همواره جوانان ما در اثر تیراندازی مرزبانان جانشان را از دست می‌دهند.

    نماینده مردم سقز در مجلس ادامه داد: برای چندمین بار به مرزبانی تذکر می‌دهم، این اقدامات شما خلاف منویات مقام معظم رهبری است چرا که ایشان از کولبران حمایت کردند اما شما با این کارها، اقدامات مثبت نظام را زیر سوال می برید.

    وی افزود: شهید رئیسی دستور بازگشایی مرز سبزوانه را دادند اما متاسفانه مسئولان هیچ کاری انجام نداده و تنها وعده می‌دهند و هم اکنون در حال پایان دوره خود هستند ما هم از وعده های این دولت نا امید شده و منتظر دولت دکتر پزشکیان هستیم.

    این نماینده مردم در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، گفت: آن‌همه وعده برای حل مشکلات بازنشستگان ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ چه شد؟ چرا حل مشکلات آنها را که با حداقل حقوق امرار معاش می‌کنند حل نمی‌کنید؟ تا چه زمانی وعده می دهید؟ دوره شما هم در حال تمام شدن است. /پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16533

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس