• امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
فروردین:

خواسته هواداران فوتبال برخورد قاطع با عاملان فساد در ورزش است

  • کد خبر : 15218
  • شنبه 26 خرداد 1403 - 10:18
خواسته هواداران فوتبال برخورد قاطع با عاملان فساد در ورزش است
نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس درباره پرونده فساد اخیر در ورزش با بیان اینکه خواسته هواداران فوتبال برخورد قاطع با عاملان فساد در ورزش است، گفت: تا زمانی که چنین برخوردی با مسببان این اتفاق تلخ صورت نگیرد از جایگاه نظارتی خود در مجلس موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش صبح مجلس؛ محمدمهدی فروردین درباره پرونده فساد اخیر در فوتبال، عنوان کرد: متأسانه ورزشی که می‌تواند باعث نشاط و شادابی در جامعه باشد، بعضاً با اینچنین اتفاقات ناگواری و خطاهای مدیریتی موجب
رنجش خاطر همه علاقه‌مندان فوتبال شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس یازدهم تصریح کرد: اولاً که نباید این اتفاق می‌افتاد، اما در شرایط فعلی باید  مشخص شود چه کسی یا کسانی کم‌کاری کرده و باعث رخ دادن این فاجعه شدند، قطعاً مسببان این اتفاق باید محاکمه شوند. دوماً مردم انتظار ندارند چنین رفتاری در فوتبال رخ بدهد؛ حالا که این اتفاق رخ داده انتظار برخورد با مسببان آن را دارند.

وی تصریح کرد: قطعا ما به عنوان نماینده مجلس تا زمانی که شاهد نتیجه قاطع با این نوع برخورد نباشیم از جایگاه نظارتی خود کوتاه نمی‌آییم. در ضمن عواملی که باعث شدند فضا به این سمت پیش برود تا بی‌اعتمادی در حوزه ورزش شکل بگیرد، باید پاسخگو باشند و کاملاً برخوردهای قاطعی با آن ها صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: در مجلس آینده طرح صیانت مطلوب جریان تندرو تصویب خواهد شد

فروردین در واکنش به اینکه برخی اظهار می‌کنند این فاسد در فوتبال بزرگنمایی شده است، یادآور شد: ما معتقدیم اگر جایی خطای کوچکی رخ می‌دهد تا آنجا که ممکن است باید جلوی آن را گرفت، در مقایسه با موضوعات دیگری که فساد در آن است، فساد در ورزش بسیار کم است، اما اگر جلوی آن را نگیریم این فساد سیستمی می‌شود. فضای ورزش باید به قدری پاک باشد که حتی کوچک‌ترین ابهام، نقطه تاریک یا خاکستری در ورزش به ویژه فوتبال نباشد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس یازدهم درباره ضرورت استفاده از کمک داور ویدئویی در فصل آینده نیز گفت: مجلس برای این مهم، محل اعتباری در بودجه دیده است و خوشبختانه در این زمینه آقای قالیباف هم پای کار آمد و حمایت کرد. این پول برای بحث کمک داور ویدیویی و تکنولوژی جدید پیش‌بینی شده است و به‌زودی برای اجرای پروژه تخصیص داده می‌شود، امیدواریم فصل آینده بتوانیم از این مزیت بهره مند شویم./ پایان پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.