• امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
احمد نادری:

اظهارات نامزدها در مناظره اول ضعیف بود

  • کد خبر : 15243
  • چهارشنبه 30 خرداد 1403 - 12:14
اظهارات نامزدها در مناظره اول ضعیف بود
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: در اولین مناظره با موضوع اقتصادی شاهد پراکنده‌گویی و عدم انسجام مباحث نامزدها بودیم.

به گزارش خبرنگار صبح مجلس، احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در واکنش به اولین مناظره نامزدها اظهار کرد: به‌عنوان کسی که در حوزه نظارت فعالیت داشته و موضوعات اقتصادی را رصد می‌کنم، اظهارات نامزدها را در اولین مناظره بسیار ضعیف ارزیابی می‌کنم. برخی کاندیداها آن‌گونه که انتظار می‌رفت منسجم صحبت نکردند و این‌گونه به نظر می‌رسید که در حوزه اقتصاد برنامه و پارادایم جدی ندارند.

وی با بیان اینکه شاهد پراکنده‌گویی برخی از نامزدها بودیم تأکید کرد: به‌طورکلی اولین مناظره را قوی ارزیابی نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: وزارت راه و شهرسازی در دولت آینده باید تفکیک شود

نادری در پاسخ به اینکه آیا واقعاً برنامه هفتم توسعه قابلیت اجرا ندارد گفت: این نظر تنها از جانب یکی از نامزدها بیان شد و لازم به ذکر است برنامه هفتم، قانون است و باید اجرا شود، دولت نمی‌تواند اجرا نکند؛ ضمن اینکه در مجلس برای اجراشدن آن خواهیم ایستاد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برنامه توسعه هفتم جامع و کامل است اظهار کرد: اگر دولت آینده سرکار آید چه پیشنهادی می‌خواهد ارائه کند وقتی که حوزه‌ها و مسائلی که باید اجرا شود مشخص است و نهایت بتواند ۱۰ درصد در لایحه‌اش تغییراتی داشته باشد؟ برنامه هفتم توسعه برنامه خوبی است و اگر اجرا شود اتفاقات خوبی در کشور رقم خواهد خورد./ پایان پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.