×

ارکان نظام به فرمایشات رهبری درباره جایگاه و ظرفیت مجلس توجه داشته باشند

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: امیدواریم همه ارکان نظام به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره جایگاه و ظرفیت مجلس توجه داشته باشند تا در سال پایانی، مجلس بتوانیم با برنامه ریزی دقیق قانون برنامه هفتم را به سرانجام برسانم.

  • ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
  • ۰
  • ارکان نظام به فرمایشات رهبری درباره جایگاه و ظرفیت مجلس توجه داشته باشند

    به گزارش نمایندگان،سیدحمیدرضا کاظمی با اشاره به دیدار امروز نمایندگان با مقام معظم رهبری، گفت: امروز توفیق پیدا کردیم با مقام معظم رهبری دیداری داشته باشیم، فرمایشات ایشان امیدبخش و در راستای حمایت از مجلس انقلابی بود. ایشان تاکید داشتند ابتدا مجلس را انقلابی بیان کردم، مجددا تاکید کردند مجلس انقلابی است و کارهای بزرگ و خوبی انجام داده است.

    نماینده مردم پلدختر در مجلس بیان کرد: با توجه به اینکه سال انتخابات است، رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند وقت مجلس طوری تنظیم شود که قوانین به سرانجام برسد تا در اداره امور کشور موثر باشد و تاکید اکیدی درباره تاثیر و نقش مجلس داشتند که واقعا برای نمایندگان مجلس روحیه بخش بود. امیدواریم همه ارکان نظام به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره جایگاه و ظرفیت مجلس توجه داشته باشند تا در سال پایانی، مجلس بتوانیم با برنامه ریزی دقیق قانون برنامه هفتم را به سرانجام برسانیم.

    نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه ساده زیستی مورد تاکید حضرت آقا قرار گرفت، گفت: ایشان بیان کردند که نمایندگان این دوره با افتخار و با مدال انقلابی وارد قوه مقننه شده اند و ابزار امیدواری کردند که در پایان مجلس یازدهم کارنامه درخشانی از این دوره در تاریخ بماند.

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=4067

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس