×

گزارش وزارت اطلاعات از نحوه دستگیری و برخورد با منافقین در آلبانی

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نماینده وزارت اطلاعات با حضور در جلسه کمیسیون امنیت، گزارشی را از روند کار برخورد و دستگیری عناصر گروهک تروریستی منافقین توسط پلیس آلبانی ارائه کرد.

  • ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۹
  • ۰
  • گزارش وزارت اطلاعات از نحوه دستگیری و برخورد با منافقین در آلبانی

    یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مجلس فوری، با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه نماینده وزارت اطلاعات با حضور در کمیسیون، گزارشی را از روند کار برخورد و دستگیری عناصر گروهک تروریستی منافقین توسط پلیس آلبانی، ارائه کرد.

    وی افزود: نماینده وزارت اطلاعات در گزارش خود عنوان کرد که با هماهنگی دستگاههای اطلاعاتی کشورهای مختلف، کشور آلبانی را متقاعد کردیم که حضور منافقین در این کشور برای آنها هزینه های سنگین را از نظر امنیتی به دنبال دارد.

    این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در نهایت دستگاه قضایی آلبانی به این نتیجه رسید که حضور منافقین در این کشور از نظر امنیتی برای آنها هزینه‌های زیادی را در پی خواهد داشت و با تصمیم شورای امنیت ملی و دستگاه قضایی آلبانی، پلیس این کشور اقدام به برخورد و دستگیری اعضای گروهک تروریستی منافقین کرد.

    وی افزود: نماینده وزارت اطلاعات در جلسه کمیسیون عنوان کرد که در این رابطه کشورهای اروپایی نیز همراهی خوبی با این اقدام داشتند و با ما همسو بودند.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6366

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس