×

گازرسانی به ۶ روستای بخش مرکزی لارستان در آستانه تأمین اعتبار و واگذاری به پیمانکار

نمایندگان مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز برای گازرسانی به ۶ روستای بخش مرکزی لارستان خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده این پروژه در آستانه تامین اعتبار و واگذاری به پیمانکار قرار دارد.

  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
  • ۰
  • گازرسانی به ۶ روستای بخش مرکزی لارستان در آستانه تأمین اعتبار و واگذاری به پیمانکار

    حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست خود با اوجی وزیر نفت، عنوان کرد: در این نشست، با ارائه توضیحات لازم، مجوز گازرسانی به ۶ روستا در شرق دهستان حومه بخش مرکزی لارستان را دریافت شد، معاون وزیر نفت از پیشرفت مراحل اداری این درخواست خبر داد.

    نمایندگان مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در نامه چگینی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران آمده است که “با عنایت به دستور وزیر محترم نفت در دستور کار تامین منابع مالی و صدور مجوزهای مربوطه قرار گرفته است. سپس به منظور پیمان‌سپاری و اجرا به شرکت گاز استان فارس ابلاغ خواهد شد.”

    وی اضافه کرد: در همان نامه همچنین ذکر شده است که گازرسانی به منطقه مذکور که دارای ۸۹۶ خانوار است، مستلزم صرف هزینه‌ای معادل ۱۰۶ میلیون تومان به ازای هر خانوار خواهد بود.

    حسین زاده تصریح کرد: گازرسانی به این روستاها از طریق خط هفتم سراسری انتقال گاز که در ۲۰ کیلومتری روستای هرمود مهرخویی قرار دارد، انجام خواهد گرفت.

    نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ضمن برشمردن نام روستاهای هرمود مهرخویی، زاهد محمود، اوه، علی‌آباد زاهدمحمود، علی‌آباد و کهنه مرکزی، عنوان کرد: این روستاها در شرق دهستان حومه در بخش مرکزی لارستان و در ۱۰۰ کیلومتری شهر لار قرار دارند./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=10030

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس