×

کنترل تورم از شاخصه های مهم لایحه بودجه ۱۴۰۳ است

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهار و کنترل تورم از شاخصه های مهم لایحه بودجه ۱۴۰۳ است و باید تمامی دستگاه ها در این زمینه هم افزایی داشته باشند.

  • ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
  • ۰
  • کنترل تورم از شاخصه های مهم لایحه بودجه ۱۴۰۳ است

    به گزارش صبح مجلس، سید محمد پاکمهر روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی اظهار کرد: کاهش وابستگی به منابع نفت یکی دیگر از شاخصه های لایحه بودجه ۱۴۰۳ است.

    وی با بیان اینکه لایحه بودجه امسال به صورت ۲ قسمتی ارائه می‌ شود افزود: دولت برای نخستین بار در این لایحه اعتبارات مربوط به متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان را گنجانده است.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان یکی از مهمترین دغدغه های نمایندگان بود که برای اولین بار در لایحه بودجه گنجانده شد.

    نمایندگان مجلس ۲۹ آذرماه با ۱۵۴ رای موافق، کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ را تصویب و موافقت حداکثری خود را اعلام کردند.

    بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور به مبلغ ۶٫۴۷۹ هزار میلیارد تومان شامل منابع عمومی به مبلغ ۲٫۷۳۷ هزار میلیارد تومان و بودجه شرکت‌های دولتی به مبلغ ۳٫۷۴۲ هزار میلیارد تومان است.منابع بودجه عمومی نیز شامل منابع عمومی به مبلغ ۲ هزار و ۴۶۲ میلیارد تومان و درآمد اختصاصی به مبلغ ۲۷۵ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.

    با تصویب کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس، کمیسیون‌های تخصصی به مدت پنج روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را به جزئیات لایحه اعلام کنند و به مدت ۱۰ روز هم جزئیات در کمیسیون تلفیق بودجه مورد بررسی قرار گرفته و گزارش آن به صحن مجلس ارائه خواهد شد/ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=12903

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس