×

کمیسیون صنایع با برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت موافقت کرد

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

  • 21 خرداد 1402
  • 0
  • کمیسیون صنایع با برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت موافقت کرد

    به گزارش نمایندگان، مصطفی طاهری در تشریح نشست امروز(یکشنبه ۲۱ خرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس به حضور عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در این جلسه اشاره کرد.

    نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت بررسی شد، افزود: در نشست امروز، اعضای کمیسیون پس از استماع سوابق مدیریتی و برنامه‌های عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، دغدغه‌های خود و مسائل حوزه صنعت، معدن و تجارت را بیان کردند.

    وی با اشاره به اینکه در این نشست وزیر پیشنهادی صمت برخی اولویت‌های خود را تشریح کردند، ادامه داد: وزیر پیشنهادی صمت درباره موضوع خودرو معتقد بود که باید به سمت خودروهای برقی و هیبریدی برویم و در بسیاری از کشورها، خودروهای بنزینی یا با سوخت فسیلی شماره‌گذاری نمی‌شود، همچنین آقای علی‌آبادی بر ساماندهی و واگذاری خودرو به بخش خصوصی و کاهش دخالت‌های دولت در این حوزه تاکید کرد.

    رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در نهایت اعضای کمیسیون پس از جمع‌بندی صورت گرفته از مباحث مطرح شده از سوی وزیر پیشنهادی صمت، نسبت به صلاحیت، سوابق و برنامه‌‎های علی‌آبادی رأی دادند که حدود ۸۸ درصد از اعضای حاضر در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن با صلاحیت، سوابق و برنامه‌‎های پیشنهادی وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت موافقت کردند.

    گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند بیشتر بخوانید: گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=5122

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس