×

کمیسیون تطبیق وزارت بهداشت مدرک پسا دکترای لنفولوژی زهرا شیخی را تأیید کرد

دبیر کمیسیون تطبیق واحدها و موارد خاص معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: مدارک پزشکی عمومی و تخصص طب سنتی خود را در داخل کشور اخذ کرده است.

  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
  • ۰
  • کمیسیون تطبیق وزارت بهداشت مدرک پسا دکترای لنفولوژی زهرا شیخی را تأیید کرد

    به گزارش صبح مجلس، دبیر کمیسیون تطبیق واحدها و موارد خاص معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به سؤالی درباره اعتبار مدرک پسادکترای زهرا شیخی، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اخذ گواهی پسادکترا توسط وی در کمیسیون تطبیق واحدها و موارد خاص معاونت آموزشی وزارت بهداشت بررسی و تأیید شده است

    وی افزود: این گواهی پس از تأیید در پورتال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ثبت رسیده است؛ دبیر کمیسیون تطبیق واحدها و موارد خاص اضافه کرد: وی مدارک پزشکی عمومی و تخصص طب سنتی خود را در داخل کشور اخذ کرده است.

    در همین موضوع، رضا لاری پور، سخنگوی سازمان نظام پزشکی ایران در واکنش به خبری که به نقل از معاون سابق فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران رسانه‌ای شده است، گفت: ایشان برای رفع تخلفات و قصور خود، چنین موضوعی را رسانه‌ای کرده که واقعیت ندارد و پرونده تخلفات وی در شهرستان مربوطه در حال پیگیری است.

    وی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اینکه مدرک مقاطع تحصیلی زهرا شیخی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مورد تأیید سازمان نظام پزشکی نیست، این موضوع را رد کرد و افزود: آنچه را کمیسیون ارزشیابی مدارک پزشکی معاونت آموزشی و معاونت درمان وزارت بهداشت تأیید کرده‌اند، مورد قبول سازمان نظام پزشکی است.

    در روزهای گذشته در برخی رسانه‌ها، با انتشار نامه‌ٔ جعلی معاون سابق فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران، اعلام شده که مدرک تخصصی زهرا شیخی نماینده اصفهان به صورت غیرقانونی صادر شده است./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=11696

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس