×

کمبود آب شرب خراسان جنوبی جدی است/ این وضعیت در شأن مردم نیست

نماینده مردم فردوس در مجلس با اشاره به وضعیت کمبود آب شرب در برخی از مناطق حوزه انتخابیه، گفت: کشاورزان و صنعتگران و مردم عزیز حتی در تامین آب شرب مشکلات جدی دارند، این موضوع در خور شأن این مردم که همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند، نیست.

  • ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
  • ۰
  • کمبود آب شرب خراسان جنوبی جدی است/ این وضعیت در شأن مردم نیست

    به گزارش صبح مجلس،  مجید نصیرائی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تشکر از ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) که عملکرد کلی مجلس را تایید و افتخار مجلس انقلابی را بار دیگر تاکید و تایید فرمودند، از سفر پرخیر و برکت ریاست محترم مجلس به حوزه انتخابیه خود تشکر کرد و گفت: برکات این سفر برای مردم خواهد ماند.

    نماینده مردم فردوس و سرایان و طبس و بشرویه در مجلس یازدهم در تذکری به وزارت نیرو گفت: مردم استان خراسان جنوبی با کمبود جدی آب مواجهند، کشاورزان و صنعتگران و مردم عزیز حتی در تامین آب شرب مشکلات جدی دارند، این موضوع در خور شأن این مردم که همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند، نیست.

    وی ادامه داد: در بخش هایی از این منطقه مردم دچار مشکلات جدی در تهیه آب شرب هستند، به سرعت این موضوع باید تدبیر و مشکلات برطرف شود.

    نصیرائی خطاب به وزیر کشور نیز یادآور شد: مردم در برخی از شهرهای حوزه انتخابیه در بحث نان مشکل جدی دارند، متاسفانه با مشکل کمبود آرد مواجهیم و مردم باید ساعت ها در صف های نانوایی بمانند، این موضوع نیازمند تدبیر ویژه است.

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8109

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس