×

کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی در گروی بکارگیری تیمی کارآمد و اقناع فرهنگیان کشوراست

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه اعمال تغییرات متعدد در سطح مدیریت کلان، حوزه آموزش و پرورش را پیچیده کرده است، کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی را در گروی بکارگیری تیمی کارآمد و اقناع فرهنگیان کشور دانست.

  • ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
  • ۰
  • کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی در گروی بکارگیری تیمی کارآمد و اقناع فرهنگیان کشوراست

    به گزارش نمایندگان،حسین حاتمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌هایی که باید رضامراد صحراییان به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ارائه دهد تا بتواند از مجلس رای اعتماد کسب کند، گفت: حوزه آموزش و پرورش بسیار پیچیده شده است چرا که ناپایداری در مدیریت‌ها و اعمال تغییرات متعدد در حوزه مدیریت کلان این وزارتخانه، کار را به جایی رسانده است که رهبر معظم انقلاب هم از وضعیت این حوزه گله‌مند شدند.

    نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: صحراییان باید با ارائه برنامه دقیق در جهت اعمال تغییر بر فضای فکری حاکم بر آموزش و پرورش و بکارگیری تیمی مجرب و کارآمد بتواند مجلس و بدنه جامعه فرهنگیان کشور را اقناع کرده و مطالبات رهبر معظم انقلاب را محقق سازد.

    عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با این رویکرد و چشم انداز و ارائه راهکار برای تحقق مطالبات جامعه فرهنگیان وارد این عرصه شود قطعا مجلس نیز با وی همراهی خواهد کرد.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=3887

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس