×

کسانی که لابی می‌کنند استحقاق رای آوری ندارند

محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد: انتخاب رئیس و هیئت رئیسه بر اساس رای و انتخاب نمایندگان است و این که از قبل شروع کنیم به رایزنی، لابی‌گری یا تخریب دیگران و وحدت مجلس را بهم بزنیم قابل قبول نخواهد بود .

  • ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
  • ۰
  • کسانی که لابی می‌کنند استحقاق رای آوری ندارند

    به گزارش صبح مجلس، محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد در پاسخ به سوالی درخصوص کنش و تلاش‌های برخی نمایندگان جدید برای تصاحب صندلی ریاست مجلس و هیئت رئیسه در مصاحبه با خبرنگار صبح مجلس گفت: کسانی که لابی میکنن برای رای آوردن استحقاق لازم را ندارند. هر شخصی  سوابق و تجربیاتی دارد که همگی دیدند و شناخت لازم را دارند.

    وی گفت: انتخاب رئیس و هیئت رئیسه بر اساس رای و انتخاب نمایندگان است و این که از قبل شروع کنیم به رایزنی، لابی‌گری یا تخریب دیگران و وحدت مجلس را بهم بزنیم قابل قبول نخواهد بود .

    نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجازه دهیم در فضای واقعی به دور از هر گونه تخریب مجلس برای هیئت رئیسه تصمیم بگیرد و امیدوارم مجلس آینده مجلسی دقیق، روشن و مطابق با معیارهایی که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند در قامت مجلسی انقلابی کار خود را شروع و به پایان برساند.

    جوکار با تاکید بر اهمیت نقش نظارتی مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: مجلس با اینکه یک روز کاری خود را به نظارت اختصاص داد اما باز هم کم بود. نظارت میدانی مجلس کم بود و در بعضی بخش‌ها که قوانین اجرا نشده است مجلس باید برای اجرای قوانین یقه گیری می‌کرد.

    نماینده مردم یزد در پایان تاکید کرد: مجلس آتی علاوه بر قانون‌گذاری در بخش زیر بنایی در حوزه نظارت هم باید جدی‌تر برخورد کند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=14357

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس