×

کاهش قیمت خرید تضمینی گندم برخلاف قانون است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: دولت در زمینه اعلام نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی خرید تضمینی گندم بر خلاف قانون عمل کرده زیرا بر اساس صورت جلسه موجود از نشست شورای قیمت گذاری نرخ ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی به تصویب رسیده است.

  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
  • ۰
  • کاهش قیمت خرید تضمینی گندم برخلاف قانون است

    به گزارش صبح مجلس، منصورعلی زارعی کیاپی عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی در خصوص اعلام نرخ خرید تضمینی گندم، گفت: دولت در زمینه اعلام نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی خرید تضمینی گندم بر خلاف قانون عمل کرده زیرا بر اساس صورت جلسه موجود از نشست شورای قیمت گذاری نرخ ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی به تصویب رسیده است.

    نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس با اشاره به اینکه بر اساس هزینه کارشناسی و بررسی‌های به عمل آمده نرخ خرید تضمینی گندم ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد ادامه داد: مشخص نیست دولت به چه دلیلی نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی را اعلام کرده، آیا هزینه کارشناسی تولید گندم کاهش پیدا است؟

    عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با تاکید بر اینکه کارشناسان طی یک ماه بررسی هزینه‌های تولید به نرخ ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی خرید تضمینی گندم رسیدند، عنوان کرد: نرخ گندم از سوی شورای قیمت گذاری محصولات اساسی پس از نشست با حضور نمایندگان دولت و وزیر جهاد کشاورزی اعلام شد و در آن نشست مصوب شد.

    این نماینده مردم در مجلس، گفت: مگر دولت چه اقدامی در راستای کاهش هزینه تولید گندم انجام داده که نرخ خرید تضمینی آن را کاهش داده است؟ /پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=13516

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس