×

کانال‌های تلویزیونی می‌تواند منبع مهم اطلاعات دهی به مردم باشد 

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: کانال‌های تلویزیونی ویژه انتخابات مجلس می‌تواند منبع مهم انتقال اطلاعات به مردم باشد.

  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
  • ۰
  • کانال‌های تلویزیونی می‌تواند منبع مهم اطلاعات دهی به مردم باشد 

    جواد هاشمی روز یکشنبه در آیین افتتاح کانال های انتخاباتی یاسوج در گفت وگو با شبکه استانی دنا اظهار داشت: راه اندازی کانال های تلویزیونی برای ارائه برنامه های داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گام مثبتی جهت تقویت مشارکت مردم در انتخابات است.

    وی تصریح کرد: یازدهم اسفند ماه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و رسانه ملی قرار است برای اولین بار با یک طرح جدید به استقبال از انتخابات برود.

    رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: صدا و سیما بنا دارد ۲۰۰ کانال انتخاباتی در کشور راه اندازی کند تا نامزدهای مجلس شورای اسلامی بتوانند از این طریق به طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود با مردم بپردازند.

    معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد که این کانال‌ها می‌تواند منبع مهم اطلاعات دهند به مردم باشد چرا که انتخابات نیازمند شبکه قوی و محکم اطلاع رسانی و جریان تبلیغاتی است.

    وی با بیان اینکه، قطعا این ۲۰۰ کانال انتخاباتی در مشارکت مردم تاثیر گذار خواهد بود و از جهتی روشنگری برای مقابله با سیاست ها، برنامه ها و ترفندهای دشمن علیه انتخابات است.

    هاشمی با اشاره به اینکه سه کانال تلویزیونی ویژه انتخابات مجلس در یاسوج راه اندازی شد گفت: کاندیداها با توجه به تقویم انتخاباتی در زمان خود برنامه ها و دیدگاه های خود را از طریق این کانال ها با مردم در میان خواهند گذاشت تا مردم با بهره گیری از این صحبت ها ضمن حضور پرشور، بتوانند با شناخت بیشتر انتخاب خوبی را داشته باشند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=13447

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس