×

چرا نهاده های دامی به دست مرغداران نمی رسد

نماینده مردم میانه در مجلس با انتقاد از بازار سیاه نهاده های دامی که در دست دلالان است، گفت: چرا بعد از اینکه مجوز جوجه ریزی به مرغدار می دهیم و او بعد از جوجه ریزی در بازارگاه پول واریز کرده تا سویا خریداری کند و بعد از اینکه دوره جوجه ریزی و پرورش مرغ را سپری می کند، اما نهاده به دستش نمی رسد؟

  • ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
  • ۰
  • چرا نهاده های دامی به دست مرغداران نمی رسد

    به گزارش خبرنگار صبح مجلس، سید مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲ مرداد ماه) و در تذکر شفاهی خود ضمن تذکر به جهاد کشاورزی گفت: از ایشان می خواهم سریعاً به بازار سیاه نهاده های مرغ پایان داده و دست دلالان را از این بازار کوتاه کند.

    وی افزود: چرا بعد از اینکه مجوز جوجه ریزی به مرغدار می دهیم و او بعد از جوجه ریزی در بازارگاه پول واریز کرده تا سویا خریداری کند و بعد از اینکه دوره جوجه ریزی و پرورش مرغ را سپری می کند، اما نهاده به دستش نمی رسد؟ به واقع وی مجبور می شود برود و به جای ۱۶ هزار تومان با ۳۶ هزار تومان نهاده را از بازار آزاد تهیه کند!

    نماینده مردم میانه در مجلس یازدهم افزود: تاسفبار این است که شرکت ارائه کننده نهاده دامی از طریق دلال به مرغدار و کارخانه دار پیام می دهد که اگر بابت هر کیلو سویا خریداری شده فلان مبلغ را بدهید، نهاده شما تحویل داده می شود! آقای وزیر جهاد کشاورزی ما به جد از شما می خواهیم به این فساد و معضل ایجاد شده پایان دهید و بیش از این مرغدار و کارخانه دار را به رنج و مشقت نیندازید و نهایتاً مرغ گران و نامرغوب به دست مردم ندهید.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7994

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس