×

چرا دولت گوش شنوایی برای مطالبات برنج‌کاران و گندم‌کاران ندارد؟/وزارت جهادکشاورزی دولت سیزدهم؛ ناکارآمدترین مدیران طول تاریخ را دارد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، با بیان اینکه دولت و وزیر جهاد کشاورزی گوش شنوایی برای صدای کشاورزان ندارند تاکید کرد که وزارت جهاد کشاورزی در این دوره از دولت  ناکارآمدترین مدیران طول تاریخ را دارد.

  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
  • ۰
  • چرا دولت گوش شنوایی برای مطالبات برنج‌کاران و گندم‌کاران ندارد؟/وزارت جهادکشاورزی دولت سیزدهم؛ ناکارآمدترین مدیران طول تاریخ را دارد

    علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از بی‌توجهی وزارت جهاد کشاورزی نسبت به وضعیت برنج‌کاران استان‌های شمالی، گفت: متاسفانه هنوز دغدغه‌هایی که در خصوص وضعیت برنج‌کاران و گندم‌کاران استان مازندران داشتیم، حل نشده است و مردم استان نسبت به این وضعیت معترض هستند.

    نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بعد از تلاش زیادی که نمایندگان استان‌های شمالی برای رفع مشکل برنج‌کاران و گندم‌کاران داشتند اما همچنان دولت و وزیر جهاد کشاورزی گوش شنوایی ندارند و گویی صدای نمایندگان و کشاورزان این مناطق را نمی‌شنوند.

    وی تصریح کرد: مردم این مناطق باور ندارند که دولت حرفی بزند اما روی آن نایستد و در حالی نسبت به وضعیت کشاورزان بی‌اعتنا باشد که کاشت گندم در این ایام بسیار مهم است.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: وزارت جهاد کشاورزی در این دوره از دولت  ناکارآمدترین مدیران طول تاریخ را داشته است و به ضرس قاطع می‌گویم که وزارت جهاد کشاورزی این دولت از ضعیفترین و فشل‌ترین وزارتخانه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

    عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، در پایان از وزیر راه و شهرسازی برای پیگیری مطالبات این منطقه در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی قدردانی کرد./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9525

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس