×

پیگیری جهت رفع مشکلات بافت فرسوده زابل

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: برای بهسازی بافت فرسوده زابل پیگیری هایی صورت گرفت که خوشبختانه با مساعدت های انجام شده اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان برای بازسازی و بهسازی بافت فرسوده و حاشیه شهر زابل اختصاص یافت.

  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
  • ۰
  • پیگیری جهت رفع مشکلات بافت فرسوده زابل

    محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده واحدهای مسکونی نیمه کاره روستاهای سیستان که با وام بنیاد مسکن تکمیل نشده اند با حمایت های بنیاد مستضعفان تکمیل می شوند.

    وی افزود: برای بهسازی بافت فرسوده زابل پیگیری هایی صورت گرفت که خوشبختانه با مساعدت های انجام شده اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان برای بازسازی و بهسازی بافت فرسوده و حاشیه شهر زابل اختصاص یافت.

    نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس عنوان کرد: اخیرا جلسه ای با معاون سازمان راهداری برگزار شد و در این جلسه پیرامون  اختصاص اعتبار به کمربندی غرب شهر زهک و همچنین مشکلات دیگر حوزه انتخابیه تبادل نظر شد و در همین نشست نیز مقرر شد اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل این کمربندی در نظر گرفته شود.

    این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین جلسه ای هم با مسئولان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد که در این نشست پیرامون تخصیص ماشین آلات و کمک به شهرداری های حوزه سیستان تبادل نظر شد و مقرر شد اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9709

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس