×

پیگیری جهت رفع مشکلات آب و برق منطقه ملاشیه

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: پیرو پیگیری ها و درخواست های مردم منطقه ملاشیه به همراه مدیرعامل آبفا و توزیع نیروی برق اهواز به اینجا آمدیم تا از نزدیک مشکلات و مسائل این محله ی کم برخوردار را بررسی و برطرف نماییم.

  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
  • ۰
  • پیگیری جهت رفع مشکلات آب و برق منطقه ملاشیه

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید کریم حسینی اظهار داشت: پیرو پیگیری ها و درخواست های مردم منطقه ملاشیه به همراه مدیرعامل آبفا و توزیع نیروی برق اهواز به اینجا آمدیم تا از نزدیک مشکلات و مسائل این محله ی کم برخوردار را بررسی و برطرف نماییم .

    نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از درخواست های مردم در خصوص وضعیت آب شرب و کم فشار بودن آن در برخی از خیابان ها بود که با حضور مدیرعامل آبفای اهواز این موضوع بررسی گردید و طی تماسی که با مدیرعامل آبفای استان خوزستان برقرار گردید مقرر شد با افزایش امکانات و تجهیزات این مشکل برطرف گردد.

    وی افزود : همچنین در ادامه این بازدید به همراه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز به بررسی وضعیت شبکه توزیع برق پرداختیم و در خصوص قطعی های پی در پی ، مسئله انشعاب های برق و روشنایی معابر به گفتگو و بررسی شرایط پرداختیم .

    حسینی بیان کرد: طی این بازدید مدیران شرکت توزیع نیروی برق اهواز وعده بررسی این موضوعات را دادند و مقرر گردید مشکلات مربوط به شبکه توزیع برق و روشنایی معابر به زودی برطرف گردد./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9715

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس