×

پیگیری جهت تامین اعتبار برای حل مشکل پروژه های روستایی سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: پیگیری هایی جهت تامین اعتبار برای حل مشکل پروژه های روستایی سمیرم صورت پذیرفت و مقرر شد اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد.

  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
  • ۰
  • پیگیری جهت تامین اعتبار برای حل مشکل پروژه های روستایی سمیرم

    اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با معاونت دهیاری‌های کشور جهت کمک به روستاهای شهرستان سمیرم برگزار و مقرر شد در این راستا نیز اقدامات لازم انجام گیرد.

    وی افزود: با تلاش های انجام شده کلنگ زنی باند دوم محور گنجگان_ بیده با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به زمین زده شد. همچنین جلسه ای هم با مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان پیرامون کمک به شهرکها و نواحی صنعتی شهرستان برگزار شد تا مساعدت های لازم انجام گیرد.

    نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: جلسه ای هم با مدیرعامل و معاون بانک کشاورزی کشور پیرامون استمهال و تمدید وامهای کشاورزی، اعطای تسهیلات به کشاورزان و پرداخت مطالبات گندمکاران حوزه انتخابیه برگزار شد که در این نشست نیز مقرر شد اقداماتی صورت پذیرد.

    این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: پیگیری لازم جهت تامین اعتبار برای تکمیل سوله انبار امدادی هلال‌احمر شهرستان سمیرم انجام شد و مقرر شد در این رابطه اقدامات لازم انجام گیرد./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9689

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس