×

پیگیری بحث تامین آب شرب، اصلاح شبکه آب و فاضلاب روستاهای دامغان

نماینده مردم دامغان در مجلس با حضور در روستای نعیم آباد دامغان از پیگیری بحث تامین آب شرب، اصلاح شبکه آب و فاضلاب این روستا خبر داد.

  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
  • ۰
  • پیگیری بحث تامین آب شرب، اصلاح شبکه آب و فاضلاب روستاهای دامغان

    علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛  با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات روستای نعیم آباد گفت: در این راستا نشستی جهت بررسی مسائل و مشکلات روستای نعیم آباد با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی و روسای ادارات مربوطه در حسینیه روستای نعیم آباد برگزار شد.

    این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: اهم مسائل و مشکلات این روستا که توسط اعضای شورا، دهیار و معتمدین روستا در این جلسه مطرح گردید؛ بحث تامین آب شرب روستایی، اصلاح شبکه آب و فاضلاب روستایی و تامین روشنایی روستا و جابجایی تیرهای برق مزاحم بود.

    وی افزود: همچنین بحث تفکیک و واگذاری زمین مسکن جوانان، واگذاری مدرسه قدیمی روستا، شن ریزی، اصلاح و آسفالت معابر روستایی، احداث و اصلاح بند خاکی روستا، تامین و تجهیز خانه ورزشی روستایی و  آنتن دهی تلفن همراه نیز از جمله مسائل و مشکلات این روستا بود که توسط اعضای شورا، دهیار و معتمدین روستا در این جلسه مطرح گردید و مقرر شد در سریع ترین زمان ممکت پیگیری و مرتفع شود./

    پایان پیام
     

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=10066

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس