×

پیگیری اختصاص اعتبار برای پروژه های راهسازی اسفراین

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: مقرر شد برای تکمیل پروژه های راهسازی حوزه انتخابیه اعتبارات لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی اختصاص یابد.

  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
  • ۰
  • پیگیری اختصاص اعتبار برای پروژه های راهسازی اسفراین

    امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت داشتم که در این دیدار  پیرامون اتمام پروژه راه اسفراین تا پلیس راه صحبت شد و مقرر شد اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شود.

    وی افزود: همچنین مقرر شد عملیات اجرایی محور اسفراین به سبزوار نیز تا یک ماه آینده با اعتباری بالغ بر  صد و پنجاه میلیارد تومان شروع شود و امیدوارم اعتبارات لازم را این وزارتخانه برای پروژه های مختلف راهسازی حوزه انتخابیه در نظر بگیرد.

    نماینده مردم اسفراین در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکل بهداشت و درمان حوزه انتخابیه نیز دیدار و گفت و گویی با مسئولان وزارت بهداشت داشتم که در این دیدارها پیرامون تخصیص تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی حوزه انتخابیه و اختصاص اعتبار برای تکمیل و بهسازی برخی از مراکز درمانی شهرستان اسفراین صحبت شد و در همین راستا نیز قرار بر این شد اقداماتی انجام گیرد.

    این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین برای رفع مشکل فضاهای آموزشی حوزه انتخابیه هم دیداری با رئیس سازمان نوسازی مدارس داشتم و مقرر شد اعتبار لازم را در این راستا در نظر بگیرد./

    پایان پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9861

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس