×

پلدختر ظرفیت مطلوبی برای پرورش آبزیان است

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت:شهرستان پلدختر با توجه به منابع آبی دائمی ظرفیت بسیارمطلوب برای پرورش آبزیان است.

  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
  • ۰
  • پلدختر ظرفیت مطلوبی برای پرورش آبزیان است

    به گزارش صبح مجلس، “سیدحمیدرضا کاظمی” روز چهارشنبه در آئین کلنگ‌زنی طرح توسعه مجتمع‌های پرورش ماهیان خاویاری«رنگین‌بان» پلدختر، اظهار کرد:مجتمع های پرورش ماهیان خاویاری “رنگین بان” شهرستان می تواند به عنوان الگویی مناسب در استان و کشور مطرح وبرای سازمان شیلات بیلان و عملکردی محسوب شود.

    وی افزود:رنگین بان محل تلاقی ۲ رودخانه کشکان و سیمره می باشد و آب خدادادی  ثابت و پایداری دارد که به خوبی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

    نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی،گفت:با توجه به برنامه ای که سازمان شیلات برای این منطقه مستعد آبزی پروری دارد ظرفیت مناسبی در افزایش  اشتغالزایی وتولید در کشوراست.

    وی افزود:به طور قطع اجرای۳۰هکتار برای شیلات مشوقی برای حضور سرمایه گذار و مردم است وموجب تولید ماهیان خاویاری به حداعلا و رفع دغدغه اشتغال جوانان است.

    کاظمی،بر تسریع درتکمیل پروژه مجتمع پرورش ماهی”رنگین بان”تاکید کرد و یادآورشد: مردم شهرستان پلدختر در زمینه کلنگ زنی ها نگرانی دارند،بنابر این انتظار می رود دولت انقلابی سیزدهم با همان سرعتی که برای این پروژه برنامه ریزی شده و درکوتاه ترین زمان ممکن آن را به ثمر برساند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=11665

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس