×

پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان با گذشت سال‌ها هنوز تعیین تکلیف نشده است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس به وزیر راه و شهرسازی در خصوص پروژه های نیمه تمام حوزه راه استان اصفهان تذکر داد و گفت: پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان سال ها است آغاز شده اما تعیین تکلیف نشده است.

  • ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
  • ۰
  • پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان با گذشت سال‌ها هنوز تعیین تکلیف نشده است

    به گزارش خبرنگار نمایندگان، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۸ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آقای محرابیان بفرمایید پس از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مشکل آب اصفهان که فرمودند مسئولان شب از روز نشناسند، برای پروژه های خرسان، پروژه بهشت آباد، سد تونل کوهرنگ ۳ چه کردید؟ وعده های شما در سفر به اصفهان چه شد؟

    نماینده مردم فلاورجان در مجلس یازدهم بیان کرد: خطاب به مسئولان دولتی به ویژه در استان اصفهان تذکر می دهم بی دلیل بین مردم تفرقه و دشمنی ایجاد نکنید، چه تفاوتی بین کشاورزان شرق و غرب وجود دارد که شما همواره چشم به شرق دارید ما نوکر کشاورزان شرق هستیم اما بدانید کشاورزان محروم لنجانی، مبارکه ای و نجف آبادی هیچ تفاوتی با سایر کشاورزان ندارند.

    وی اضافه کرد: طبق تومار شیخ بهایی ۵۵ درصد حق آبه زاینده رود سهم کشاورزان غرب است حال چرا رئیس جمهور و وزیر زمانی که به استان می آیند فقط سفر به شرق را در دستورکار خود قرار می دهند؟ چرا در سخنرانی ها و مصاحبه ها فقط شرق را ذکر می کنید؟ چرا کشاورزان را نسبت به این بی توجهی عصبانی و حساس می کنید؟ زاینده رود از سراب تا پایاب نیازمند نگاه واحد است.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: تا این نگاه منطقه ای در دولت های مختلف وجود دارد امیدی به اصلاح امور و حل معضل زاینده رود نیست.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به وزیر راه در خصوص پروژه های نیمه تمام حوزه راه استان اصفهان تذکر داد و افزود: پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان سال ها است آغاز شده اما تعیین تکلیف نشده است، پروژه های راه شهرستان فلاورجان به میراث ماندگار برای این وزارتخانه تبدیل شده است.

    وی تصریح کرد: تعریض پل اتوبان ذوب آهن، اصلاح دیوارهای پل اتوبان ذوب آهن، روشنی جاده ها، آسفالت راه های شهری و روستایی نمونه ای از پروژه های نیمه تمامی است که مردم انتظار دارند تعیین تکلیف شود. 

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=4460

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس