×

پروژه خانه معلم بروجرد تکمیل می شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی موضوعات مختلفی چون تکمیل پروژه خانه معلم، تجهیز مجموعه درمانی و غیره را پیگیری و به نتیجه رساند.

  • 31 شهریور 1402
  • 0
  • پروژه خانه معلم بروجرد تکمیل می شود

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، با پیگیری مستمر عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد، پروژه خانه معلم جدید بروجرد در حال تکمیل است، هفته گذشته نیز در جلسه عباس گودرزی با وزیر آموزش و پرورش دستور اختصاص ۲۰ میلیارد ریال جهت تکمیل دو پروژه خانه معلم و درمانگاه شماره دو فرهنگیان صادر شد.

    همچنین با پیگیری های این نماینده مردم در مجلس و همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری، وزارت راه و شهرسازی و مساعدت موسسه درمانی بسیج کشور به زودی مجموعه درمانی قدس در محله دره غریب با استانداردهای روز به بهره برداری می رسد و کلیه تجهیزات مورد نیاز ظرف ۴۸ ساعت ارسال می شود.

    اقدام دیگر این نماینده مردم در مجلس پیگیری برای اجرای پروژه بهسازی مسیر دسترسی روستای دره بیداد آبسرده  است که  پیرو مصوبات سفر معاون راهداری کشور و پیگیری های بعدی عباس گودرزی و زحمات راهداری و امور عشایر شهرستان پروژه بهسازی مسیر دسترسی روستای دره بیداد آبسرده آغاز شد.

    فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود بیشتر بخوانید: فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود

    گودرزی برای اختصاص ۱۴۰ میلیارد تومان به منظور تکمیل ۴خطه اشترینان_نهاوند پیگیری هایی انجام داد از جمله برگزاری نشستی با اکبر رحمانی رئیس امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جهت پیگیری مطالبات حوزه انتخابیه بود که در نهایت تسریع در صدور ضمانت نامه بانکی جهت اختصاص ۱۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ۴خطه اشترینان_نهاوند مورد تاکید قرار گرفت./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=10032

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس