×

پرهیز از دو قطبی‌سازی کشور موجب افزایش اعتماد مردم و امیدآفرینی است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، گفت: رعایت اخلاق سیاسی و برشمردن مزایای حرکت‌های امیدآفرین بین مجلس و دولت، موجب افزایش اعتماد مردم و امید آفرینی در حرکت رو به جلوی نظام در عرصه‌های مختلف و تعالی کشور در بخش‌های مختلف استانی، ملی و بین المللی می‌شود.

  • ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
  • ۰
  • پرهیز از دو قطبی‌سازی کشور موجب افزایش اعتماد مردم و امیدآفرینی است

    به گزارش صبح مجلس، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰؛ گفت: الحمدلله در این انتخابات با رای مردم تغییر ریل و اصلاح مسیر حرکت قطار انقلاب اسلامی به دستان، قلم و انتخاب مردم همیشه در صحنه و بصیر بر اساس راهنمایی‌های دور اندیشانه رهبری عزیز رقم خورد؛ دنیا بداند این ایران اسلامی است که سرنوشت خود را به همت مردان و زنان غیور این سرزمین رقم خواهد زد.

    نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: در طول مدت فعالیت دولت سیزدهم شاهد گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت و تعالی همه جانبه هستیم که جای تقدیر دارد. هر چند در برخی از حوزه‌ها به ویژه در بخش معیشتی و اقتصادی ایرادات و ضعف‌هایی وجود دارد که مورد انتقاد و مطالبه جدی ما نیز هست اما در جهت اصلاح مسیر کلی انقلاب اسلامی این دولت کارهای بزرگی کرده که در ادامه ریل گذاری خوب و مورد احترام و تمجید رهبری عزیز از سوی مجلس انقلابی است.

    وی در ادامه یادآور شد: رعایت اخلاق سیاسی و برشمردن مزایای حرکت‌های امیدآفرین بین مجلس و دولت و پرهیز از دو قطبی های سیاسی، موجب افزایش اعتماد مردم و امید آفرینی در حرکت رو به جلوی نظام در عرصه‌های مختلف و تعالی کشور در بخش‌های مختلف استانی، ملی و بین المللی می‌شود.

    نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه امروز دفاع از اقدامات جهادی و تلاش‌های دولت مردمی برای گره گشایی از مشکلات جامعه، در راستای دفاع از اهداف نظام جمهوری اسلامی و حرکت در جهت فتح قله‌های پیشرفت و موفقیت واجب است، تصریح کرد: اقتضاء حکمرانی جهانی برای عصر دیپلماسی میدانی با تکنیک‌های انقلاب و تاکتیک‌های جهادی، شناخت روحیات و وضعیت کشورهای دوست و دشمن است. 

    عضو هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: بی شک حرکت‌های سه قوه خالی از اشکال نیست، اما در کل شاهد تلاش ها برای حرکت رو به جلوی قطار انقلاب هستیم لذا وظیفه تک تک ما گوشزد کردن اشکالات و نشان دادن راه حل‌ها و نقد عادلانه و منصفانه در فضای همدلی، حفظ تقوا و دوری از تهمت و افترا و پرهیز از بازی در زمین دشمنان است. صبر و انسجام دو کلید ادامه موفقیت روند فعلی مجلس انقلابی و دولت مردمی و جهادی است.

    منبع: خانه ملت

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8153

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس