×

پایان عملیات انتقال آب از سد طالقان به نظرآباد؛ بزودی

نماینده مردم ساوجبلداغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: با پیگیریهای انجام شده از مقامات وزارت نیرو و تخصیص اعتبار مناسب،عملیات انتقال آب از سد طالقان بزودی پایان می یابد.

  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
  • ۰
  • پایان عملیات انتقال آب از سد طالقان به نظرآباد؛ بزودی

    علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به  حضور در شورای اداری شهرستان نظرآباد گفت: در این نشست ما بعنوان خادمان بهترین مردم باید با تمام توان در خدمت آنان باشیم و از هیچ تلاشی برای رفع مطالبات بحق مردمی دریغ نکنیم.

     وی افزود: دراین نشست بحث انتقال آب از سد طالقان به نظرآباد بعنوان بحثی مهم و اولویت دار مطرح شد که با پیگیریهای انجام شده از مقامات وزارت نیرو و تخصیص اعتبار مناسب،عملیات انتقال آب از سد طالقان بزودی پایان می یابد که بلافاصله برای استفاده مردم عزیز نظرآباد به بهره برداری می رسد.

    این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: همچنین امسال طی جلسات مستمر با وزرا و معاونین ایشان اعتبارات خوبی گرفتیم از جمله اعتبار برای بهسازی و آسفالت راههای روستایی که از وزارتخانه راه و شهرسازی گرفتیم و در موضوع قیر رایگان که مصوب شد بیشترین قیر رایگان را ما برای شهرهای حوزه انتخابیه بویژه نظرآباد گرفتیم که تخصیص داده شد و شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه بودیم./

     پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=10068

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس