×

وزیر پیشنهادی کشاورزی برنامه‌ای برای آبیاری قطره‌ای و تحت فشار ندارد

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی موضوعی برای آبیاری قطره‌ای و تحت فشار دیده نمی‌شود حال که در برنامه ششم و لایحه برنامه هفتم آمده است.

  • 30 خرداد 1402
  • 0
  • وزیر پیشنهادی کشاورزی برنامه‌ای برای آبیاری قطره‌ای و تحت فشار ندارد

    به گزارش خبرنگار مجلس فوری، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی صلاحیت محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در مخالفت با برنامه های نیکبخت اظهار کرد: نیکبخت در معرفی خود برون رفت و چالش‌ها را به عنوان شاخص مدیریتی خود عنوان کرده است سوال این است که چه برنامه‌ای برای تغییر گسترده کاربری اراضی دارد؟ این یک چالش است که راهکاری برای آن دیده نشده است.

    وی اضافه کرد: چگونه می‌خواهید جلوی تقسیم اراضی مردم را بگیرید؟ در سیاست‌های رهبری ارتقای سطح درآمد زندگی روستایی و عشایری و توسعه پایدار روستا و تقویت زیرساخت‌های مناسب تولید آمده است شما برای رسیدن به این هدف چه برنامه‌ای دارید؟

    این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کاشت دیم تبدیل به یک فرهنگ شده است، ادامه داد: در برنامه ششم آبیاری قطره‌ای و تحت فشار آمده اما شما هیچ برنامه‌ای برای آن ندارید.

    مشکلات کشور توسط یک جناح قابل حل نیست بیشتر بخوانید: مشکلات کشور توسط یک جناح قابل حل نیست

    نماینده ارومیه در مجلس با بیان این‌که برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای کاشت نهاده‌های دامی و گندم چیست؟ اظهار کرد: ۴۰ هزار میلیارد تومان بدهکاری به کشاورزان در برنامه گندم داریم از طرف دیگر جهاد کشاورزی در برنامه هفتم نیامده است. شما چه طور می‌خواهید مردمی سازی جهاد کشاورزی را پیگیری کنید.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=5760

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس