×

وزارت کشور باید نسبت به تعیین تکلیف مجریان انتخابات هرچه سریع تر اقدام کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه زمان زیادی به برگزاری انتخابات دوره دوازدهم مجلس و نیز خبرگان رهبری باقی نمانده و برخی از مناطق کشور بدون فرمانداری هستند وزارت کشور باید نسبت به تعیین تکلیف مجریان انتخابات هرچه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهد.

  • 19 اردیبهشت 1402
  • 0
  • به گزارش مجلس فوری، احمد نادری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: در سال جاری دو اتفاق مهم یعنی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش رو داریم و این روزها نیز در مجلس موضوع اصلاح قانون انتخابات مجلس مطرح است.

    نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: مجری اصلی انتخابات وزارت کشور، فرمانداری ها و استانداری ها هستند، این در حالی است که علیرغم اینکه چندماهی تا برگزاری انتخابات باقی نمانده متاسفانه بسیاری از فرمانداری ها در سراسر کشور مانند فرمانداری مهم تهران بدون تصدی اصلی بوده و با سرپرست اداره می شود.

    وی در تذکری خطاب به وزیر کشور، گفت: تقاضا دارم سریع تر فرمانداران و مجریان انتخابات را مشخص کرده چرا که فرماندارانی که مسئولیت را برعهده می گیرند فرصت زیادی نخواهند داشت تا یک انتخابات باشکوه و بدون نقص را آماده کنند.

    مشکلات کشور توسط یک جناح قابل حل نیست بیشتر بخوانید: مشکلات کشور توسط یک جناح قابل حل نیست

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به شروع انتخابات برای برنامه ریزی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات شکوهمند که زمان زیادی به آن نمانده است بنابراین باید مسئولان اجرایی هرچه سریع تر تعیین و تکلیف شوند.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=3334

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس