×

وزارت راه به داد مستاجران برسد

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه اجاره مسکن در شهرهای بزرگ بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است از وزارت راه و شهرسازی خواست تا با تامین مسکن استیجاری ارزان قیمت به داد مستاجران برسد.

  • 22 شهریور 1402
  • 0
  • وزارت راه به داد مستاجران برسد

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا پاک فطرت در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۲ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، گفت: متاسفانه اجاره مسکن نسبت به سال قبل در شهرهای بزرگ بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده و قشر کارمند، کارگر و بازنشسته توان پرداخت این مبالغ اجاره را ندارند. اکثر موجرین برای ودیعه مسکن تقاضای پول های کلان می کنند. جناب وزیر به هر نحوی می توانید به مستاجرین در تامین مسکن استیجاری ارزان قیمت کمک کنید.

    نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در تذکر به سازمان سنجش، ادامه داد: تعداد زیادی از جوانان کنکوری معترض هستند که تاثیر معدل به این صورت در رتبه بندی بی عدالتی و غیرکارشناسی است. انتظار داریم شورای عالی انقلاب فرهنگی به اعتراض این جوانان که آینده سازان کشور هستند توجه کند.

    مشکلات کشور توسط یک جناح قابل حل نیست بیشتر بخوانید: مشکلات کشور توسط یک جناح قابل حل نیست

    وی تصریح کرد: چرا صدا و سیما، شورای عالی انقلاب فرهنگی را در میز گردی دعوت نمی کند تا به دانش آموزان کنکوری پاسخ دهد، ای کاش اگر می خواستید تاثیر معدل را در کنکور ببینید از قبل تمام جوانب امر را در نظر می گرفتید./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9579

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس