×

وزارت دفاع در نصب مجدد پل شناور شهر ملاثانی باوی جهت جلوگیری از بروز خطرات جانی تسریع کند

نماینده مردم اهواز خواستار نصب مجدد پل شناور شهر ملاثانی باوی شد که محل عبور مردم و نقطه اتصال دو طرف شهرستان است که در صورت عدم نصب آن خطرات جانی به همراه دارد.

  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
  • ۰
  • وزارت دفاع در نصب مجدد پل شناور شهر ملاثانی باوی جهت جلوگیری از بروز خطرات جانی تسریع کند

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید کریم حسینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۸ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر دفاع درباره نصب مجدد پل شناور شهر ملاثانی باوی گفت: این پل محل عبور مردم به ویژه کشاورزان، دانش آموزان و معلمان برای تردد میان دو طرف شهر است که اگر تا اول مهر ماه نصب نشود، خطر جانی خواهد داشت و مسئولیت هرگونه خطری که به دلیل تردد با قایق ایجاد شود، با شما است.

    نماینده مردم اهواز و باوی و حمیدیه و کارون در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اتمام شهریور ماه گفت: طبق وعده داده شده باید مطالبات گندمکاران به آنها پرداخت شود.

    وی در ادامه نسبت به قیمت بالای نوشت افزار و عدم نظارت کافی و موثر در این حوزه انتقاد کرد و افزود: همچنین مطالبه جدی بازنشستگان لشگری و کشوری، متناسب سازی حقوق و توجه به معیشت آنها است، ضمن اینکه باید پاداش بازنشستگان فرهنگی در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز پرداخت شود.

    حسینی در ادامه تاکید کرد: توجه به حقوق و مزایای کارمندان و کارگران در برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۳ ، اصلاح نظام پرداخت و اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت از دیگر مطالبات مردم است.

    عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان در تذکری خطاب به وزرای کشور و نیرو خاطرنشان کرد: باید هر چه سریعتر پروژه های شهری و حفاری اهواز که بلاتکلیف مانده است، تعیین تکلیف شود./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9833

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس