×

هنوز گزارش مربوط به لایحه عفاف و حجاب به هیات رئیسه ارجاع داده نشده است

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه گزارش کمیسیون فرعی و اصلی در خصوص لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون فرعی و اصلی نهایی نشده و به هیات رئیسه نرسیده است تا ما در دستورکار صحن قرار دهیم، گفت: حتی رئیس مجلس اجازه برگزاری جلسات کمیسیون در حین برگزاری صحن را نیز صادر کرده است.

  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
  • ۰
  • هنوز گزارش مربوط به لایحه عفاف و حجاب به هیات رئیسه ارجاع داده نشده است

    به گزارش صبح مجلس، احمدحسین فلاحی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۷ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن تشکر از هیات رئیسه به دلیل قرار گرفتن مسائل مهم کشور در دستورکار مجلس عنوان کرد: اما به این دلیل که روز گذشته از رئیس مجلس پاسخی نگرفتم مجدد عرض می کنم که یکی از اولویت های فضای فرهنگی جامعه در بحث عفاف و حجاب، شاهدیم که برنامه ریزی در فضای مجازی در حال انجام است و با تذکر روز گذشته نیروی انتظامی برخی شهرها ملتهب شده است.

    نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس مجلس در دیدار با مقام معظم رهبری وعده داد که قانون فضای مجازی را به رأی بگذارند، گفت: نباید وضعیت به نحوی شود که مجلس یازدهم به اتمام برسد و این موضوع همچنان در دستورکار نباشد.

    عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر، با بیان اینکه این تذکر در دستور نیست، گفت: جهت اطلاع عرض می کنم که گزارش کمیسیون اصلی و فرعی به هیات رئیسه هنوز واصل نشده که ما در دستور صحن قرار دهیم. بنده در جلسات مشترک عضو هستم حتی رئیس مجلس روز گذشته این اجازه را داد که در حین برگزاری جلسه صحن، جلسات کمیسیون تشکیل شود و اعضا در آن شرکت کنند لذا این گزارش خارج از نوبت رسیدگی می شود.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7703

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس